Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:00:09 GMT

برگزاری جشنواره میز ملی و نمایشگاه خرما در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۸۲۳۵

برگزاری جشنواره میز ملی و نمایشگاه خرما در بوشهر

ایسنا/بوشهر رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از برگزاری همزمان جشنواره میز ملی و نمایشگاه خرما که از ۹ لغایت ۱۲ آذرماه سالجاری خبر داد.

سید حسین حسینی در نشست هم اندیشی برگزاری همزمان جشنواره میز ملی و نمایشگاه خرما که از ۹ لغایت ۱۲ آذرماه سالجاری خواهد بود، اضافه کرد: با توجه به توانمندی استان در زمینه تولید خرما؛ یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه ملی خرما ، افزایش سرانه مصرف خرما در بازارهای داخلی و گسترش و تنوع بازار های صادراتی درجهت رونق اقتصادی بازارخرما در استان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه خرما باید با نگاه یک نمایشگاه تخصصی به آن پرداخته شود زیرا این رویداد فرصتی است برای برنامه ریزی دعوت از هیئت های خارجی به استان بمنظور ایجاد تفاهم نامه وانعقاد قرارداد با خریداران خارجی که می تواند بازارخرمای استان را متحول سازد.

رئیس سازمان صمت استان بوشهر در ادامه گفت: برنامه های بلند مدت خوبی می توان با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط در راستای کمک به بازار خرما در داخل کشور نظیر فرهنگ سازی و ترویج مصرف خرما در بین اقشار مختلف جامعه از سوی رسانه ملی صداو سیما صورت بگیرد تا موجب توسعه رونق بازارخرما درکشور شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،تجارت استان بوشهر، حسینی تصریح کرد: عرضه محصول خرما استان در نمایشگاه توانمند سازی کسب و کارهای کوچک ، متوسط در منطقه پارس جنوبی عسلویه نیز که در ۲۴ آبان ماه برگزار خواهد شد میتواند فرصت خوبی برای بدست آوردن بازار مصرف در بین شرکت های نفت ، گاز و پتروشیمی می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرما سید حسین حسینی منطقه پارس جنوبی حسینی عسلویه نمایشگاه خرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است