Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران در خصوص معرفی و تایید صلاحیت رؤسای دانشگاه ها گفت: تاکنون ۱۲ نفر از سرپرستان دانشگاه ها به کمیته تایید صلاحیت رؤسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده اند و باید شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی صلاحیت را در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال مهر در خصوص بازگشایی دانشگاه ها از آذرماه و پیش بینی تمهیدات لازم افزود: دراین خصوص اختیار را به دانشگاه ها واگذار کرده ایم که با توجه به شرایطی که دارند تصمیم گیری کنند. اولویت را به مقاطع تحصیلی اختصاص دهند و آموزش حضوری را از سر گیرند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: امکان دارد برخی از دانشگاه ها بتوانند دانشجویان کارشناسی را نیز به صورت حضوری بپذیرند.

وی در خصوص افزایش قیمت اقلام غذای دانشجویی در سال تحصیلی جاری گفت: سعی می کنیم این مسئله به گونه ای مدیریت شود که دانشجویان مشکلی نداشته باشند. باید مدیریت منابع صورت گیرد که از مشکلات بودجه ای عبور کنیم.

کد خبر 5347841 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه ها روسای دانشگاههای کشور بررسی صلاحیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور دانشگاه تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی سوریه آموزش حضوری آموزش پزشکی وام دانشجویی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قم، فاطمه سجادی مسئول جامعه اسلامی واحد خواهران دانشگاه آزاد اسلامی قم در رابطه با فعالیت جامعه اسلامی در دانشگاه آزاد اینگونه بیان کردند:

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد که به اختصار به آن «جاد» هم می‌گوییم تا حد بسیار زیادی در مسئولین دانشگاه و حتی دانشجویان و حتی حوزه سیاست‌گذاری‌های دانشگاه اثرگذار بوده است. این بخشی که خدمتتان عرض کردم در حوزه دانشگاه است و این در صورتی است که تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در حوزه استان قم و مسائل کشوری نظر، ایده و حتی انتقادات خود را به گوش مسئولین رسانده و باعث تغییر و تحولاتی در این دو بخش شده است.

علاوه بر فعالیت‌های اجرایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حلقه‌های مطالعاتی و کتاب‌خوانی، اردوهای تشکیلاتی و فعالیت‌هایی که در جهت گرد هم آوردن خواهران و ارتقا آن جمع در جهت مبناهای اعتقادی مانند اردوهای «طرح ولایت» و مباحثه در رابطه با سخنان رهبری و برطرف کردن شبهات و خروج ایده‌ها و راهکارها چه برای شخص افراد حاضر در جمع و چه برای دانشگاه و دانشجویان و چه برای استان و حتی ایده‌های کشوری و انتقال آن به افراد مسئول باشد صورت گرفته است. وی ادامه داد: بسیار تلاش شد که جامعه اسلامی برای دانشجویانی که دغدغه‌مند و دلسوزانه در جهت رفع معضلات بودند معرفی شود و دانشجویانی که برای فعالیت‌های این چنینی رغبت نشان می‌دادند آشنایی انجام شود.

فاطمه سجادی تصریح کرد: برای آشنایی دانشجویان در چند بخش فعالیت‌هایی صورت گرفته است؛ بخشی از فعالیت، معرفی چهره به چهره مجموعه و فعالیت‌های آن بود. معرفی‌ها از طریق کارگاه، حلقه‌های مطالعاتی و اردوهای تشکیلاتی صورت می‌گرفت. معمولا در معرفی، از اساتید کمک گرفته می‌شود که این اساتید از ادوار جاد بودند. امروزه اکثریت همچنان فعال فرهنگی محسوب می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228906 برچسب‌ها تشکل‌های اسلامی

دیگر خبرها

  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد