Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – هیئتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا در چند روز گذشته در کشورمان حضور دارد تا درباره پرونده کاندیداتوری ایران برای میزبانی از مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ تحقیق کند.

نمایندگان AFC در چند روز گذشته از ورزشگاه های کشورمان بازدید کردند و تمام زیرساخت ها را بررسی کردند تا درباره میزبانی این تورنمنت مهم آسیایی تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورمان برای میزبانی از جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ در کنارش رقبای قدرتمندی مثل عربستان و قطر را می بیند. البته هند نیز نامزد دیگر میزبانی از این مسابقات فوتبال است.

در همین رابطه هئیت اعزامی از سوی AFC پنجشنبه به ریاض می روند تا زیرساخت های عربستان بازدید کنند. در این زمینه امین القاسم دبیر کل فدراسیون عربستان، گفت: تمام زیرساخت های فوتبال کشور آماده میزبانی از جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ است و ما با تمام تجهیزات برای میزبانی از این بازی ها آماده هستیم.

وی افزود: علاوه بر آمادگی ورزشگاه های ما برای میزبانی از جام ملت های آسیا ۲۰۲۷  به AFC قول دادیم ۳ ورزشگاه جدید و مدرن در ریاض بسازیم تا برای این تورنمنت آماده باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC میزبانی از جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ برای میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم هیأت اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری(IWF)، ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس ونزوئلا، به ترتیب در سال ۲۰۲۷ و ۲۰۲۷ میزبان رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری خواهند بود.

ایروان سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان‌امریکا بود. علاوه بر ۲ رویداد، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بئونوس آیرس آرژانتین اعطا شد.

محمد جلود، رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرد و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری آن دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده است اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

کد خبر 6088490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸