Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@09:42:19 GMT

اقساط 6 ماهه برای پرداخت مطالبات احمد موسوی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۸۸۸۸

استقلال تاکنون به احمد موسوی ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است

طی مذاکرات احمد موسوی با مدیران باشگاه استقلال، قرار است مطالبات مدافع سابق آبی‌ها طی اقساط ۶ ماهه پرداخت شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، احمد موسوی بازیکن تیم استقلال طی روزهای اخیر شرایط مبهمی برای ماندن یا نماندن در جمع آبی‌پوشان پیدا کرده‌ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی نبود و این مساله باعث شده بود که اخبار مختلفی از احتمال جدایی او از استقلال قوت بگیرد که در نهایت این بازیکن با مدیران باشگاه استقلال به توافق رسید و در آخرین ساعت‌های مهلت پنجره نقل و انتقالات شروع فصل لیگ بیست و یکم، با توافق دوطرفه احمد موسوی از تیم فوتبال استقلال جدا شد.

در حال حاضر باشگاه استقلال در پی تنظیم مطالبات احمد موسوی است و در حالی که موسوی مدعی است هیچ پولی از باشگاه استقلال دریافت نکرده است، بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال، در حال حاضر مدیران آبی‌ها با موسوی برای پرداخت مطالباتش به توافق ۶ ماهه برای پرداخت مطالبات رسیدند.

تا اینجای کار ۳۰۰ میلیون تومان برای مطالبات موسوی از طرف باشگاه استقلال به موسوی پرداخت شده و قرار است طی اقساط ۶ ماهه، مابقی مطالبات این بازیکن که بیش از یک میلیارد است، پرداخت شود.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم خوان کارلوس ویسنته پیشنهاد استقلال را نپذیرفت/ ادعای رسانه برزیلی جزییات سفر پر حاشیه تیم ملی بدنسازی به اسپانیا؛ فیتنسی ها پناهنده شدند! خروج کورنتن تولیسو از بایرن مونیخ به عنوان بازیکن آزاد بسیار محتمل است لوئیز انریکه: توصیه به ژاوی؟ او باید به من مشورت دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال احمد موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود