Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:25:27 GMT

تکذیب تمایل مجیدی به جذب بازیکن پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۸۹۱۹

تکذیب تمایل مجیدی به جذب بازیکن پرسپولیس

معاون ارتباطات باشگاه استقلال، تمایل این باشگاه برای جذب رضا دهقانی بازیکن سابق پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی بازیکنی است که در تابستان امسال به پرسپولیس پیوست. هافبک 23 ساله و فصل گذشته نساجی که سابقه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، هرگز فرصتی برای درخشش در ترکیب پرسپولیس به دست نیاورد و تقریبا در بیشتر اوقات به دلیل مصدومیت، دیدارهای سرخپوشان را از دست می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیکن دو شب پیش و در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و به تراکتور پیوست. با این حال برخی شایعات درباره تمایل فرهاد مجیدی به جذب این بازیکن در فضای مجازی منتشر شده بود که این خبر از سوی آبی ها تکذیب شد.

محمد نوریفر معاون ارتباطات و مدیررسانه ای باشگاه استقلال در کانال شخصی خودش در این خصوص نوشت: اخباری که درباره تماس کادرفنی تیم فوتبال استقلال با رضا دهقانی یا علاقه فرهاد مجیدی برای جذب این بازیکن در رسانه‌ها مطرح شده، به هیچ وجه صحت ندارد.

 

استقلال پس از جدایی احمد موسوی، به دنبال جذب یک هافبک خارجی است و تلاش های آبی ها برای یافتن گزینه مناسب، تاکنون بی نتیجه بوده است.

پرسپولیس تهران رضا دهقانی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران رضا دهقانی نساجی مازندران رضا دهقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال باید جراحی کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از معاینات انجام شده مشخص شد که بینی زکی‌پور دچار شکستگی شدیدی شده و او با گذشت دو روز از این مسابقه هم وضعیت مناسبی ندارد.

به نقل از خبر ورزشی پزشکان سپاهان به زکی‌پور توصیه کرده‌اند که بینی خود را جراحی کند اما این بازیکن هنوز تصمیمی درباره این مسئله نگرفته اما به نظر می‌رسد مجبور به جراحی بینی شود.

با شرایطی که زکی‌پور دارد به احتمال فراوان شاهد غیبت او در دیدار هفته بیست و هفتم مقابل مس رفسنجان خواهیم بود. باید دید این بازیکن باتجربه طی روزهای بعد چه شرایطی پیدا می‌کند و چه زمانی قادر به همراهی تیمش در لیگ برتر خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904500

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال باید جراحی کند
  • اقدام علیه اوسمار و نکونام/ خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!