Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند تن از کارکنان شرکت فولاد مبارکه سپاهان در سال گذشته اقدام به ثبت یک شرکت هواپیمایی با نام فرازجی نموده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق اطلاعات صورت مالی سال ۱۳۹۹ شرکت فولاد مبارکه سپاهان، چند تن از کارکنان این شرکت در سال گذشته اقدام به ثبت یک شرکت هواپیمایی با نام فرازجی نموده‌اند که نه مصوبه هیئت‌مدیره برای آن قابل دسترس است و نه مشخص است با چه توجیه فنی و اقتصادی این افراد به اسم فولاد مبارکه اقدام به ثبت شرکت هواپیمایی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بخش دیگری از تخلفات مدیران این شرکت، انجام معاملات گوناگون با ترک تشریفات مناقصه و صرفا با تصمیم هیئت‌مدیره بوده است. اینکه چه سود یا زیانی باعث شده هیئت‌مدیره با ترک تشریفات اقدام به خرید کالا و خدمات کند، موضوعی است که برای بازرس صورت مالی نیز ابهام دارد.

گفتنی است مدیرعامل کنونی فولاد مبارکه اصفهان، یاسر طیب نیا، برادرزاده وزیر اقتصاد دولت روحانی است.

منبع: نود اقتصادی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت فولاد مبارکه اصفهان تاسیس شرکت هواپیمایی تشریفات شرکت هواپیمایی فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

امید نورافکن پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: می‌توانستیم بازی را ببریم ولی حیف شد. اصلا ما باید قهرمان لیگ می‌شدیم. واقعا نمی‌توانم حسم را بگویم، ولی باید بجنگیم که هم بازی‌های لیگ و هم بازی‌های سخت و مهم جام حذفی را محکم‌تر برگزار کنیم.

او افزود: همه می‌دانیم این بازی حساسی بود، من هم در حد توان ۱۰۰ خودم را گذاشتم. امروز وظایف دفاعی‌تری داشتم و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم، انا در دفاع از خودم راضی بودم.

نورافکن در خصوص پستی که به اشتراک گذاشت و حواشی آن توضیح داد: من هر چه اشتراک بگذارم برایم حاشیه می‌شود و به فرد یا جایی ربطش می‌دهند، اما قصدی نداشتم. عکسی بود که دوستش داشتم و واقعا به ببر علاقه دارم.

او در خصوص شعارهایی که علیه او داده شد نیز گفت: آن‌ها هم جزئی از مردم هستند، چه کار کنم؟ شاید شرایطشان خوب نیست و سر من خالی می‌کنند.

می‌دانیم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود!

این بازیکن سپاهان درباره شانس تیمش برای کسب جام، تصریح کرد: لیگ‌برتر فاصله امتیازی برایمان ایجاد شده، ۳ امتیاز پیکان و نساجی را خیلی ساده از دست دادیم‌ و ۸ امتیاز راحت را از دست دادیم. اما واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.

او ادامه داد: خودم می‌دانم شما هم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کنید و خرده‌ای گرفته نمی‌شود، ولی اگر این دو تیم را کنار بگذاریم سپاهان دو سالی است که واقعا قهرمان است. باز همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال