Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اهلی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مشترک استاندار اردبیل با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی اردبیل در وضعیت فعلی در بحث زیرساخت‌ها فقیرترین روزهای خود را سپری می‌کند که امیدواریم با پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل و تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان این معضل رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک بر پرداخت اعتبارات برای توسعه شهرک‌های صنعتی اردبیل تاکید شد، خاطرنشان کرد: اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به ویژه در خصوص شهرک‌های صنعتی راهگشای بسیاری از مشکلات ما خواهد بود که امیدواریم در مرحله استانی نیز با اختصاص اعتبارات مصوب گره این شهرک‌ها گشوده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل با پیش بینی هزینه کرد تا ۵۰۰ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در حال اجراست که ادامه اجرای آن نیاز به تزریق منابع ملی و استانی دارد.

اهلی تصریح کرد: تأمین اعتبارات لازم از محل کمک‌های بلاعوض سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای تکمیل و بهره برداری از این مدول تا پایان سال جاری از جمله دستاوردهای این سفر بود.
وی با بیان اینکه احداث پست برق برای توسعه شهرک صنعتی اردبیل یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل است، اضافه کرد: این موضوع با همکاری وزارت نیرو، استانداری اردبیل و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اجرایی می‌شود.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل توسعه شهرک صنعتی اردبیل را با توجه به نزدیکی این شهرک به مرکز استان و همچنین با توجه به اینکه بیش از نیمی از مساحت کل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مختص به این شهرک صنعتی است، بسیار حائز اهمیت برشمرد.

اهلی همچنین با تاکید بر اینکه عملیات آماده سازی زیرساخت‌های توسعه آن با استفاده از منابع ملی و استانی انجام می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اهمیت شهرک صنعتی اردبیل توسعه آن از مهمترین اولویت‌های سازمان صنایع کوچک است و ما نیز این امر را به جد در اردبیل پیگیری می‌کنیم.

وی کمک به توسعه و اجرای زیرساخت‌ها در سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و همچنین برنامه ریزی برای باز فعال سازی واحدهای راکد از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهرک‌های صنعتی اردبیل اعلام و اظهار امیدواری کرد؛ تا با استفاده از اعتبارات ملی و استانی، زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌های صنعتی فراهم شود تا شاهد تداوم حضور سرمایه گذاران در استان اردبیل باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: در جریان هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان اردبیل، مصوبات بسیار ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرک‌های صنعتی به امضا رسیده است که قطعاً اجرای آن باعث رونق تولید و صنعت استان خواهد شد.

کد خبر 5347878

منبع: مهر

کلیدواژه: رکود اقتصادی شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل جذب سرمایه گذاری تولید اشتغال ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران کرمانشاه عکس استانها استانداری سمنان اردبیل ایلام بارندگی شهرک های صنعتی استان اردبیل شهرک های صنعتی اردبیل سازمان صنایع کوچک شهرک صنعتی اردبیل توسعه شهرک برای توسعه زیرساخت ها شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک