Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:12:32 GMT

کشف ۲۹ هزار عدد ماسک غیر مجاز در کرج

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۹۶۱۶

کشف ۲۹ هزار عدد ماسک غیر مجاز در کرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرزگفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید غیر بهداشتی و غیرمجاز ماسک توسط فردی در منطقه کمالشهر کرج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این استان قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز با بیان این که ماموران با انجام اقدامات پلیسی از صحت خبر مطمئن شدند،افزود: با شناسایی محل تولید ماسک‌های غیر بهداشتی ماموران به آن جا اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر ۲۹ هزار و ۴۹۰ عدد ماسک غیرمجاز که بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تولید و در بسته‌هایی با برند جعلی بسته بندی شده بودند، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معظمی گودرزی با اشاره به این که یک نفر در این رابطه دستگیری و برای انجام مراحل اداری به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: با دستور مقام قضایی این واحد تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

انتهای پیام /ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسک بهداشتی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار