Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت تزریق دو دز واکسن برای کسانی که می‌خواهند محدودیت‌های کمتری داشته باشند، گفت: در جلسه امروز راجع به بازگشایی دانشگاه‌ها و نقاط ضعف و آسیب‌های آن بحث و بررسی شد.

خبرگزاری میزان- احمد وحیدی شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در جلسه امروز راجع به بازگشایی دانشگاه‌ها و نقاط ضعف و آسیب‌های آن بحث و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه همچنین درباره سامانه هوشمند مدیریت محدودیت‌ها بحث شد که این طرح پیشرفت‌های خوبی داشته است و با چند مرحله آزمایش دیگر آمادگی اجرا به شکل گسترده تری در کشور دارد.

وزیر کشور به اهمیت تزریق دو دز واکسن برای کسانی که می‌خواهند محدودیت‌های کمتری داشته باشند، اشاره کرد و گفت: برای افراد شاغل در حمل و نقل عمومی اجبار شد تا حتما ۲ دز واکسن را تزریق کنند تا محدودیت‌های حمل و نقل را کمتر کنیم.

احمدی در ادامه تاکید کرد: در این نشست درباره مسایل کلان دارویی و سایر مسایل وابسته هم بحث شد.

وی درباره تکلیف اجرای مصوبه حضور ۵۰ درصد مسافران در وسایل حمل و نقل عمومی از آذرماه نیز گفت: با گسترش واکسیناسیون دو دز، این محدودیت‌ها کمتر می‌شود و انجام تست پی سی ار منفی هم می‌تواند جایگزین تزریق واکسن شود، ولی از آنجامه هزینه بیشتری دارد شاید در سفر‌های داخلی مورد اقبال کمتر واقع شود.

وزیر کشور عنوان کرد: مسافران برای خروج از مرز‌ها حتما باید تست پی سی ار منفی داشته باشند.

وحیدی تاکید کرد: درباره مصوبه منع تردد شبانه نیز در ستاد ملی کرونا بحث شد که لغو آن مصوب نشد که امروز مجددا در این باره بحث و‌بررسی شد.

بیشتر بخوانید:  وزیر کشور: همه رده‌های مسئولیتی باید تمام وقت در اختیار مردم باشند/ پایان انتصاب استانداران تا هفته آینده

انتهای پیام/ 

برچسب ها: وزیر کشور احمد وحیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی محدودیت ها وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در خبرگزاری تسنیم، با مدیران و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات عصر امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه با حضور در خبرگزاری تسنیم با خبرنگاران به گفت‌وگو پیرامون آخرین اخبار انتخاباتی نشست.

بر اساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور 24 مرداد 1402 طی حکمی شاهچراغی استاندار سابق قم را به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات منصوب کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • آغاز بررسی جزئیات پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی
  • آغاز بررسی جزییات پیش‌نویس سند ملی توسعه فناوری‌های کوانتومی
  • احتمال عبور آمریکا و اروپا از نتایاهو پس از حمله به رفح/ حکم تعقیب جنایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیاتی خواهد شد؟
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه