Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در یکصد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور مسئولان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با قدردانی از دست‌اندرکاران امورات فرهنگی، ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌ها اظهار داشت: واقعا مسئولان استانی دلسوزانه، صبورانه و پرتلاش همراهی و مسائل را پیگیری کرده و امیدواریم همواره این رویه ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای در اختیار مرکز بزرگ اسلامی، به کتابخانه‌های عمومی کردستان واگذار شد، گفت: متاسفانه برخی‌ها نگاهشان به مسائل مثبت نیست و همیشه نیمه خالی لیوان را می‌بینند در حالی‌که می‌توان در نگاه به بدترین موارد، خوبی‌ها را هم دید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان فرهنگ مثبت‌گرایی را مسئله مهمی دانست و تصریح کرد: این همه اقدامات و کارهای خوب همچون پروژه راه‌آهن همدان-سنندج و فرودگاه سقز در سطح استان صورت گرفته اما بعضاً دیده نمی‌شود.

وی برقراری امنیت پایدار، گازرسانی و آبرسانی به روستاها را نمونه‌ای دیگر از خدمات و اقدامات صورت گرفته نظام در طول 43سال اخیر در سطح استان برشمرد و افزود: پیشرفت‌های مختلفی در حوزه علمی، تکنولوژی، فناوری نانو و … در سطح کشور انجام شده که مایه امید است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه همه به زندگی نگاه مثبتی داشته باشیم، عنوان کرد: گرچه جلوی حوادث و مصیبت‌ها گرفته نمی‌شود اما با کار و همت مضاعف، می‌توان قوی بوده و در برابر مشکلات بایستیم.

وی با تأکید بر اینکه امید و مثبت‌گرایی در جامعه تزریق شود، اظهار کرد: بنده به کردستان تعصب زیادی داشته و در برابر برخی بی‌مهری‌ها و کم‌لطفی‌ها ناراحت می‌شوم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه همیشه کارهای مثبت انجام شده را کوچک نبینیم، ابراز داشت: با تخریب، غیبت و پشت سر حرف زدن در این ایام‌ تغییر و تحولات که دور از اخلاق است، بهره‌ای از کار نخواهیم برد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود تذکری به مسئولان برگزاری این جلسه داد و یادآور شد: رعایت نظم در تشکیل جلسات، توجه به محتوا و رسیدگی به موضوعات مربوطه متناسب با نیاز استان، رفتار عملی در فرهنگ عمومی و عمل‌گرایی به دور از شعار با رعایت موازین اخلاقی از جمله مواردی بوده که باید مدنظر قرار گیرد.

در پایان این جلسه از پوستر دومین جشنواره استانی کسب و کارها و محصولات فرهنگی خه‌لات رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است