Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@05:46:28 GMT

تربت حیدریه ۲۰۰ هکتاربافت فرسوده دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۰۶۸۲

تربت حیدریه ۲۰۰ هکتاربافت فرسوده دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابوالقاسم عظیمی سرپرست شهرداری تربت‌حیدریه گفت:  هم اکنون ۲۰۰ هکتار بافت فرسوده داریم که برای بازسازی پنج هکتار آن با بانک دچار مشکل هستیم؛ اولویت نخست ما ترمیم روکش آسفالت، فضای سبز و جدول‌گذاری پنج ورودی به شهر است که حداقل ۲۰ میلیارد تومان نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این پنج محور ورودی‌های مشهد، زاوه، گناباد، خواف و بایگ به تربت‌حیدریه هستند. 

سرپرست شهرداری تربت‌حیدریه ادامه داد: برای زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری بلوار شهید باهنر ورودی شهرک ولیعصر (عج) این شهر نیز ۷ میلیارد تومان مورد نیاز است.

عظیمی بیان کرد: هنگام بارش شدید باران در این شهرک آب‌های سطحی وارد منازل می‌شود و مشکلاتی را برای شهروندان بوجود می‌آورد که برای احداث کانال و کانالچه دست‌کم ١٠ میلیارد تومان نیاز داریم.

او تصریح کرد: همچنین آب‌های سطحی شهر نیز در اثر بارندگی شدید به مرکز شهر هدایت می‌شود که برای حفر یک کانال در این زمینه نیز دستکم ۲۰ میلیارد تومان مورد نیاز است. 

سرپرست شهرداری تربت‌حیدریه تأکید کرد: برای انتقال آب به فضای سبز ۸۰۰ هکتاری بوستان پیشکوه نیازمند پساب و فاضلاب و همچنین انتقال آن به این نقطه شهر هستیم و جداسازی چاه‌های شرب و چاه‌های فضای سبز شهرداری هم ۱۵ میلیارد تومان نیاز دارد.

عظیمی به بلااستفاده ماندن پایانه مسافربری تربت‌حیدریه اشاره و اظهار کرد: از آنجا که پایانه داخل شهر است و اتوبوس‌ها اجازه ورود به داخل محوطه شهری را ندارند ضرورت دارد یک پایانه مجهز و بزرگ که در شان مردم منطقه باشد، احداث کنیم و تحقق آن منوط به واگذاری زمین ۶۰ هکتاری از سوی اداره راه و شهرسازی در حاشیه کمربندی شهر و روبروی پمپ بنزین شهرک ولیعصر (عج) این شهر است.

سرپرست شهرداری تربت حیدریه گفت: ساختمان آتش‌نشانی شهرداری فرسوده است که برای احداث ساختمان جدید ١٠ میلیارد تومان نیاز داریم و علاوه بر آن آتش‌نشانی این خطه فاقد خودرو نردبان بلند است که با توجه به افزایش بلندمرتبه سازی باید با تامین ۳۰ میلیارد تومان اقدام به خرید خودرو مورد نظر نمود.

انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بافت فرسوده نوسازی بافت فرسوده میلیارد تومان نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه