Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان در ابتدا ضمن خوش آمد گویی گزارشی از عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی استان در روند پرونده ها و مقایسه عملکرد در اجرای محکومیتها در سال ۱۳۹۹ و سال جاری ارائه نمود و موانع و راهکارهای بهبود در تقویت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان سیستان و بلوچستان پیشنهاد و تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی در ادامه ی ارائه گزارش عملکرد تعزیرات حکومتی استان بیان داشت : در سال گذشته تعداد ۸ هزار و ۷۹۸ فقره پرونده قاچاق در سطح استان در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل رسیدگی و مختومه شده است ، که در خصوص رسیدگی به پرونده های این اداره کل عملکردی صد در صدی داشته است و در پایان سال فقط ۴۷ فقره پرونده مانده به موجودی سال جدید اضافه گردید.
وی تصریح نمود : سیستان و بلوچستان در ارزیابی های سازمانی دومین استان از تعداد پرونده‌های وارده قاچاق کالا و ارز به شعب تعزیرات حکومتی است و این اداره‌کل ۱۱ درصد از کل پرونده‌های قاچاق در کشور را به خود اختصاص داده است .

حیدر میرزایی در خصوص عملکرد اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان افزود : اجرای احکام تعزیرات حکومتی در سال گذشته بالغ بر ۷۵۹ میلیارد ریال وصولی داشته است که در ارزیابی های سازمانی نیز رتبه برتر وصولی به محکومیت های وارده به اجرای احکام را در سطح سازمان به خود اختصاص داده است.

میرزایی اذعان داشت : رویکرد شعب تعزیرات حکومتی استان در صدور آراء بر این باره بوده است که حکمی صادر شود که قابلیت اجرا داشته باشد تا اجرای احکام در اجرای پرونده ها به مشکلی بر نخورد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در ارائه گزارش عملکرد تعزیرات حکومتی در ۷ ماهه سال جاری نیز بیان داشت : در ۷ ماهه امسال تعداد ۲ هزارو ۸۳۶ فقره پرونده قاچاق در سطح استان در شعب تعزیرات حکومت تشکیل گردیده که تعداد ۲ هزار و ۸۱۳ فقره رسیدگی و مختومه شده است که نشان از عملکرد ۹۹ درصدی در رسیدگی به پرونده‌ها درسطح شعب تعزیرات حکومتی آن هم در شرایط کرونا و برخی محدودیت‌های موجود در رسیدگی‌ها را دارد ، ضمن اینکه بیشترین پرونده های وارده در سطح کشور پس از استان هرمزگان با اختلاف کمی به سیستان و بلوچستان اختصاص می یابد.
حیدر میرزایی در ادامه گفت : میزان وصولی مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در ۷ ماهه سال جاری نیز بالغ بر ۴۱۷ میلیارد ریال بوده است ومدت زمان رسیدگی و اجرای پرونده‌ها از ثبت تا اختتام در ۷ ماهه سال جاری به صورت میانگین به ۱۴ روز می رسد که در مقایسه مشابه با سال گذشته این زمان ۲۰ روز بوده است و به همین جهت رتبه برتر وصولی به محکومیت های وارده به اجرای احکام در سطح سازمان به این استان اختصاص داده شده است که این هم نشان از کیفی بودن آراء صادره ، برنامه‌ریزی‌های دقیق درون اداره کل و همت بالای کارکنان اجرای احکام نیز می‌باشد .

میرزایی در پایان از تعامل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تعزیرات حکومتی تشکر و قدردانی نمود و حضور معاونت محترم حقوقی و امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در این استان موهبتی دانست که موجبات افزایش روحیه و دلگرمی پرسنل این اداره کل را فراهم آورده است .
دکتر مصطفی پورکاظم شایسته معاون حقوقی امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور از عملکرد مثبت مدیریتی در حوزه قاچاق کالا و ارز این اداره کل تقدیر و تشکر کرد.
ایشان در این دیدار بیان داشت : تمام دستگاه‌های اجرایی باید از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌های قانونی در جهت مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز استفاده نمایند .
وی بیان داشت : در ارزیابی‌های سازمانی انجام شده اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان یکی از دستگاه‌هایی است که در این راه تمام ظرفیت‌های خود را جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز بکارگرفته است. و عملکر مثبت این اداره کل نشان بر مدیریتی موفق در این راه بوده است .
معاون حقوقی و امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در پایان اظهار داشت : شعار وزیر محترم دادگستری تنظیم بازار است و در حال حاضر تنظیم بازار یکی از اولویت های اصلی سازمان تعزیرات حکومتی بشمار می آید ، که در همین راستا هم تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در ارزیابی های انجام شده در این مقوله عملکردی مثبت داشته است که شایسته تقدیر و قدردانی می باشد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی ستادکرونا تعزیرات حکومتی استان تعزیرات حکومتی شعب تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان کل تعزیرات حکومتی اداره کل اجرای احکام پرونده ها ۷ ماهه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده دو متهم فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳  لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت