Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:15:30 GMT

برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با مخبر

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۱۶۰۷

برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با مخبر

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک‌ این کمیسیون با معاون اول رییس جمهوری به منظور بررسی همکاری‌های دولت و کمیسیون اقتصادی با رویکرد اولویت‌های اقتصادی کشور خبر داد.

غلامرضا مرحبا در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی نشستی با محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور به منظور بررسی همکاری‌های دولت و کمیسیون اقتصادی با رویکرد اولویت‌های اقتصادی کشور برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست نمایندگان مطالبات و دغدغه های خود را در خصوص تقویت معیشت، رفع مشکلات اقتصادی، تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، مهار تورم و گرانی و تعیین تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی بیان شد.

وی همچنین گفت که کمیسیون اقتصادی طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس تصویب کرد؛ همچنین اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار  تعیین شدند که اعضای آن سیدناصر موسوی لارگانی، سید کاظم موسوی، محمدرضا دشتی اردکانی، فیروزی، علی جدی،  محمدحسین حسین زاده بحرینی، فتح الله توسلی، رضایی، سمیه محمودی، علیپور، سلیمی، مهدی طغیانی، صالحی، پور ابراهیمی و محسن علیزاده هستند.

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی نیز در توضیح نشست این کمیسیون با معاون اول رییس جمهوری گفت: در این جلسه موضوع اجرای قوانین اقتصادی اجرایی نشده مورد بررسی قرار گرفت؛ مقرر شد کارگروهی مشترک برای نهایی کردن طرح‌ها و لوایح اقتصادی در دستور کمیسیون اقتصادی مانند طرح رمزارزها، طرح اصلاح قانون بانک مرکزی، طرح مالیات بر عایدی سرمایه و طرح اصلاح قانون مناطق آزاد تشکیل شود. همچنین مقرر شد معاون اول رئیس جمهور تیمی تعیین کند تا با کمیسیون در تکمیل طرح‌های اقتصادی همکاری کند.

وی همچنین درباره جاماندگان سهام عدالت گفت: مقرر شد معاون اول رئیس جمهور با توجه به نامه قبلی کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور و موافقت ایشان و ارجاع آن به سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد در راستای عملیات آن همکاری‌های لازم را داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد مخبر کمیسیون اقتصادی رئیس جمهور معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران

نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی