Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که تا ۲۱ آبانماه جاری برپا است گروه‌های صنایع غذایی، آشامیدنی و تبدیلی کشاورزی، صنایع پزشکی، دارویی، آرایشی، بهداشتی و شوینده، صنایع شیمیایی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع کاغذ و کارتن صنایع چاپ و بسته بندی، صنایع فلزی و ماشین سازی، صنایع قطعات خودرو، نیرو محرکه و تجهیزات حمل و نقل، صنایع پلاستیک و لاستیک، صنایع چوب، مبلمان و مصنوعات چوبی، صنایع کانی غیرفلزی و ساختمانی (مواد، مصالح و تجهیزات ساختمانی)، صنایع نساجی، پوشاک، چرم، کیف و کفش و صنایع برق، الکترونیک، مخابرات و رایانه مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: واحد های شرکت کننده در این نمایشگاه از یارانه ۸۰ درصدی شرکت شهرکهای صنعتی فارس برخوردار شده‌اند.
احد فتوحی افزود: در این نمایشگاه رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای ترکمنستان، عراق، آفریقای جنوبی و سوریه و همچنین رئیس و معاون دفتر همکاری‌های مشترک ایران و چین و هیات رئیسه اتاق های مشترک بازرگانی ایران و انگلیس و ایران و ایتالیا نیز حضور دارند.
وی ادامه داد: برگزاری نشست های تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در جهت توسعه بازار داخلی و خارجی و برگزاری نشست‌های مذاکرات تجاری از جمله برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.

عملکرد بانک‌ها مطابق با بانکداری اسلامی نیست
امام جمعه شهرکهای شمال غرب شیراز، با بیان اینکه عملکرد بانک‌ها در کشور با بانکداری اسلامی هیچ مطابقی ندارد گفت: کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی بسیاری به واسطه وام‌های کلان بانکی و بهره‌های بالای آنها دچار ورشکستگی و نابودی شده‌اند.
حجت‌الاسلام محسن روحانی افزود: بانک‌ها بعد از انقلاب عریض و طویل‌تر شدند و بانک‌ها طی این سال‌ها با عملکرد خود آتش به جان مردم انداخته‌اند.
وی ادامه داد: چگونه با این بانکداری اسم کشورمان را اسلامی گذاشته‌ایم.
او اظهار داشت: از استاندار متدین و مردمی فارس انتظار است که در حوزه معیشت و اقتصاد در استان گام‌های اساسی و بنیادی بردارند تا شاهد حل مشکلات باشیم.
امام جمعه شهرکهای شمال غرب شیراز گفت: اگر ما به صنعت و تولید نپردازیم و گره‌های اقتصادی را باز نکنیم رشد اقتصادی نخواهیم داشت.
حجت‌الاسلام روحانی افزود: با شعار نمی‌توانیم اقتصاد را درست کرد و برای مردم رفاه و آسایش به ارمغان آورد و تا وقتی که بانک‌های ما دچار ربا هستند مشکل اقتصاد حل نخواهد شد.

خانه صنعت، معدن و تجارت فارس ۳۲۷ جواز تاسیس صادر کرده است
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: از ابتدای تفویض اختیار و واگذاری مسئولیت صدور جوازهای تاسیس کارخانه‌های تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی به خانه صنعت، معدن و تجارت (نیمه دوم پارسال) تاکنون، ۳۲۷ جواز تاسیس در استان صادر شده است.
سهراب شرفی افزود: طی این مدت کوشیده‌ایم که بروکراسی را به حداقل برسانیم به نحوی که امروز ظرف ۲ ساعت جواز تاسیس توسط خانه‌های صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این، مسئولیت کارگروه تخصصی ذیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز به خانه صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.
او گفت: این کارگروه نیز تاکنون ۳۷۳ مصوبه داشته که با توجه به اینکه ارائه طریق شده، افزون بر ۸۲ درصد این مصوبات منجر به رفع مشکل واحدهای صنعتی منجر شده است.

برچسب‌ها شیراز صنایع کوچک و متوسط فارس افتتاح نمایشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز صنایع کوچک و متوسط فارس شیراز صنایع کوچک و متوسط فارس افتتاح نمایشگاه معدن و تجارت خانه صنعت بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ضیغمی؛ رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، اظهار کرد: ۱۰۳ کشور برای حضور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ضیغمی در پاسخ به سوالی در ارتباط با ورود هیئت تجاری از کشور کره شمالی به ایران برای بازدید از این نمایشگاه گفت: این کشور نیز مانند سایر کشور‌ها برای بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی به ایران آمده است.

وی اظهار کرد: کشور‌های دیگری که با ایران در حوزه‌های نفت همکاری می‌کنند، ظرفیت‌های دیگر ایران را نمی‌دانند و حتی بسیاری از کشور‌های دوست و همسایه نیز به ظرفیت‌های صادراتی ایران آگاه نیستند که امیدواریم این نمایشگاه زمینه را برای شناخت ظرفیت‌های صادراتی ایران در بخش‌های دیگری به غیر پتروشیمی، نفت و فولاد بشناساند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی نقل و انتقال پول با دیگر کشور‌ها گفت: در روش‌های پولی و بانکی و شبه سوئیفت اتفاقات خوبی روی داده است و با نزدیک به ۱۰ کشور تعاملات مستقیم مالی و از طریق ارز‌های ملی انجام می‌دهیم، اما به دلیل محرمانگی درباره آن‌ها تبلیغات نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر