Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه تاکنون ١٣ میلیون و ٢٠٠ هزار عدد واکسن تولید داخلی کرونا را تحویل گرفته‌ایم، گفت: زمانی که فخرا و رازی هنوز مجوز مصرف اضطراری نگرفته بودند، برای حمایت از آن‌ها مصوب شد که پیش خرید این دو واکسن صورت گیرد. البته مبلغ پیش خرید را سازمان برنامه و بودجه باید پرداخت کند که تا جایی که اطلاع دارم هنوز مبلغ به وزارت بهداشت داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر سید حیدر محمدی با بیان اینکه تاکنون ١٣ میلیون و ٢٠٠ هزار عدد واکسن تولید داخلی کرونا را تحویل گرفته‌ایم، گفت: از این میزان ١٠ میلیون و ١١٠ هزار دوز آن مربوط به شفا فارمد و  واکسن برکت، یک میلیون و ١٩۵ هزار دوز مربوط به پاستوکووک (انستیتو پاستور ایران) و یک میلیون ٨٨٩ هزار دوز واکسن مربوط به اسپایکوژن شرکت سیناژن بوده است.

وی افزود: تاکنون چیزی از واکسن فخرا و رازی تحویل ما نشده است.

محمدی گفت: واکسن‌سازان بعد از اینکه مجوز مصرف اضطراری می‌گیرند میزان واکسن تولیدی را اعلام می‌کنند و مجوز آزادسازی می‌گیرند. در این زمان هیات امنای صرفه جویی ارزی مجاز است تا واکسن داخلی را خریداری کند. تاکنون هر آنچه واکسن تولید داخل وارد بازار شده ما خریداری کرده و در اختیار معاونت بهداشت قرار داده‌ایم.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا، محمدی درباره پیش خرید واکسن‌های فخرا و رازی، گفت: زمانی که فخرا و رازی هنوز مجوز مصرف اضطراری نگرفته بودند برای حمایت از آن‌ها مصوب شد که پیش خرید این دو واکسن صورت گیرد. البته مبلغ پیش خرید را سازمان برنامه و بودجه باید پرداخت کند که تا جایی که اطلاع دارم هنوز مبلغ به وزارت بهداشت داده نشده است. البته اکنون این واکسن‌ها مجوز مصرف اضطراری دارند و مشکلی از نظر فروش واکسن‌ها وجود ندارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا در ایران مجوز مصرف اضطراری فخرا و رازی پیش خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران