Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای بازی با لبنان به این کشور سفر کرد که حجم چمدان‌های ملی پوشان در فرودگاه بیروت و تصاویری که از این چمدان‌ها منتشر شد، روز گذشته در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای در پی داشت. برای خیلی‌ها جای تعجب داشت که چرا هر بازیکن سه یا چهار چمدان با خود به لبنان برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت lebanonfg با اشاره به این اتفاق نوشت: «در پی ورود بازیکنان تیم ملی ایران به بیروت برای بازی با لبنان، تصاویری از بازیکنان حاضر در فرودگاه بین المللی بیروت با چمدان‌های مسافرتی بزرگ و زیاد در شبکه‌های اجتماعی به ویژه لبنان و عربستان منتشر شد. آغاز این ماجرا با توئیت یکی از شخصیت‌های سعودی بود که از حجم و چمدان‌های زیاد که موج بزرگی از جنجال رسانه‌ای را به دنبال داشت، اظهار تعجب کرد؛ چیزی که به نظر می‌رسید یک بهره برداری ورزشی برای اهداف سیاسی بین کشورها باشد.»

این سایت همچنین اعلام کرد که بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی توضیحاتی درباره این حجم از چمدان‌ها به دلیل اقامت در لبنان و بازی بعد با سوریه دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمل چند چمدان توسط هر بازیکن به زیاد بودن حجم بار کاروان تیم ملی ایران به دلیل برگزاری دو بازی خارج از خانه مقابل لبنان و سوریه بر می‌گردد و اینکه در غیاب لژیونرها و کم بودن تعداد بازیکنان، هر نفر مجبور به حمل چمدان‌های بیشتری از کاروان شده است.

تیم ملی ایران از ساعت ۱۵:۳۰ فردا پنجشنبه در ورزشگاه صیدا به مصاف تیم ملی لبنان می‌رود.

جدول رده بندی گروه A در مرحله انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به این شرح است:

۱ - ایران - ۱۰ امتیاز

۲- کره جنوبی - ۸ امتیاز

۳- لبنان - ۵ امتیاز

۴- امارات - ۳ امتیاز

۵- عراق - ۳ امتیاز

۶- سوریه - یک امتیاز

برنامه دیدارهای این گروه به این شرح است:

هفته پنجم (پنجشنبه ۲۰ آبان)

* لبنان - ایران

* کره جنوبی - امارات

* عراق - سوریه

هفته ششم (سه شنبه ۲۵ آبان)

* سوریه - ایران

* لبنان - امارات

* عراق - کره جنوبی

کد خبر 5348127 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال لبنان عربستان سعودی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مسابقات انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی آزاد کاراته مسابقات قهرمانی جهان دراگان اسکوچیچ لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال لبنان هندبال چمدان ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 848421 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه سازمان ملل

دیگر خبرها

  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!