Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:39:38 GMT

کمبودی در نحوه تامین و توزیع سیمان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۳۱۶۳

کمبودی در نحوه تامین و توزیع سیمان وجود ندارد

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جاسک از تشکیل دو پرونده تخلف در عرضه خارج از شبکه سیمان در بخش لیردف این شهرستان خبرداد.

علی نجفی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر عدم کمبود در نحوه تامین و توزیع سیمان در بخش لیردف این شهرستان، اظهار کرد: با ورود برخی افراد سودجو و واسطه و دلالان در زمینه خرید و فروش سیمان در بخش لیردف شهرستان جاسک، دو پرونده عرضه خارج از شبکه سیمان تشکیل و منجربه به جریمه گردید و متقاضیان و واحد های صنفی باید برای خرید سیمان برای نظارت و شفافیت بهتر از طریق سامانه جامع تجارت ثبت ورود و خروج انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به دستور العمل و مصوبات سایر کالا ها باید برای نظارت و شفافیت بهتر کالا در سامانه جامع تجارت ثبت نام انجام گیرد و سیمان نیز جزء کالا های مشمول ثبت نام در سامانه جامع تجارت و دریافت کد بورسی و کد نقش است.

نجفی خاطرنشان کرد: به واحد های صنفی آموزش لازم در این زمینه داده شده و خرید سیمان بدون مشکل انجام می گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جاسک در پایان عنوان کرد: در هفته گذشته هیچگونه مشکلی مبنی بر کمبود سیمان در سطح استان و شهرستان نداریم و در بخش لیردف شهرستان جاسک اکثرا سیمان خریداری و در سامانه جامع تجارت ثبت ورود و خروج انجام می گیرد و چنانچه کسی خارج از مسیر قانونی خرید نماید و بصورت قاچاق و خارج از شبکه رسمی تعریف شده اقدام کند که برابر با قانون برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، روز های اخیر گلایه های شهروندان مبنی بر کمبود و کمیابی سیمان در بخش لیردف شهرستان جاسک در فضای عمومی مطرح بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان سامانه جامع تجارت شهرستان جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد