Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:27:54 GMT

نیروی انتظامی به معنای واقعی سرباز ولایت و نظام است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۳۴۱۳

نیروی انتظامی به معنای واقعی سرباز ولایت و نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد بهرامی صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی ناجا در رشت با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در دو سال اخیر جز سازمان‌های با عملکرد خوب است، گفت: ناجا نقش مهمی در مسئله تأمین امنیت انتخابات و برگزاری باشکوه آن داشت.

وی با بیان اینکه ناجا در بین نیروهای مسلح در برگزاری رزمایش همدلی مومنانه عملکرد بسیار خوبی داشت، افزود: کارکنان ناجا ۲۰۰ هزار بسته معیشتی را در دوران کرونا در سطح کشور توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه تقدیر رهبری از کارکنان این مجموعه انگیزه و تکلیف ما را دوچندان کرد، بیان کرد: رمز موفقیت نیروی انتظامی این بوده که تمام فعالیت‌های خود را بر طبق تدابیر رهبری پیش می‌برد و به معنای واقعی سرباز ولایت و نظام است.

سردار بهرامی با اشاره به اینکه باید به انتظارات رهبری در حوزه قرآنی پاسخ دهیم، تصریح کرد: انس با قرآن با کلام ممکن نیست و در عمل باید ثابت شود و فتح الباب انس با قرآن قرائت روزانه این کتاب آسمانی است.

وی با بیان اینکه تلاوت قرآن موجب انس با آن می‌شود، عنوان کرد: طبق احادیث، تلاوت قرآن در هر موقعیتی توصیه شده است و این موضوع نشان دهنده اهمیت تلاوت روزانه آن است.

توجه به خودصیانتی ضروری است

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: تلاوت قرآن در خانه توصیه بزرگان دینی است و موجب برکت و حفظ انسان می‌شود.

سردار بهرامی با بیان اینکه ایرانی‌ها در بحث ترجمه و تفسیر قرآن از سایر ملل جلوتر هستند، بیان کرد: این موضوع نشان دهنده نبوغ ایرانی‌ها است و فهم و ترویج آن در جامعه ما نیازمند اراده بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه باید تمامی امور خود را بر طبق مفاهیم قرآن قرار دهیم، افزود: مردم ایران بر اساس عمل به قرآن طاغوت را از کشور بیرون کردند و انقلاب اسلامی ما برگرفته از عمل به آیات الهی بود و ۴۳ است که بر همین روال حرکت می‌کنیم.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با عمل به قرآن به پیروزی رسیدیم، گفت: به وعده‌های الهی ایمان داریم و می‌دانیم که آیات و وعده‌های خدا درباره ظالمانی همچون صدام صادق شد.

بهرامی با اشاره به اینکه انتقام الهی از آمریکا و اسرائیل و آل سعود دور نیست، افزود: امید زیادی به آینده داریم و در اکثر زمینه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم و واکسنی تولید کرده‌ایم که دیگران حتی از تولید سرنگ آن نیز عاجز هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید با خدمت بیشتر به مردم سطح خود را ارتقا دهد تصریح کرد: نخستین قدم برای موفقیت بیشتر خود صیانتی و سپس خدمت به مردم است.

کد خبر 5348175

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی ولایت مداری مسابقات قرآنی رشت ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه اردبیل ایلام عکس استانها شیوع کرونا بارندگی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟

یک نماینده از افزایش تعداد ایست‌های بازرسی در تهران خبر داد، مشابه اتفاقی که در خیابان‌های تهران در دهه شصت رخ داده بود.   به گزارش شرق، نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.   او افزود: لایحه حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.   شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم، نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند توصیه ویژه عباس عبدی به مسئولان : حتما فیلم این مناظره درباره حجاب و ۳۰۰۰ هزار نظر پای آن را ببینید! لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد

دیگر خبرها

  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • آیا به خلیج فارس در قرآن اشاره شده است؟ مفسران قرآن پاسخ می دهند (فیلم)
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند