Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فریور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای دریافت این میزان تسهیلات، ۹۴۶ مددجوی تحت پوشش این سازمان از ابتدای سال تاکنون به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی افزود: توانمندسازی جامعه هدف، پرداخت مشوق‌های حمایتی، پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و خویش فرمایی نیازمندان و معلولان از جمله خدمات این نهاد به مددجویان است که در این راستا نیز امسال زمینه اشتغال برای ۶۰۰ مددجو با بهره‌گیری از این مشوق‌ها فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی تاکید کرد: این اداره کل به کارفرمایانی که جامعه هدف بهزیستی از جمله معلولان، معتادان بهبود یافته، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بدسرپرست و بی سرپرست که مهارت های لازم را فرا گرفته و دارای مدرک فنی و حرفه ای هستند را بکارگیری کنند به ازابکارگیری هر مددجو ۵۰ میلیون تومان وام چهار درصد قرض الحسنه با بازپرداخت هفت ساله پرداخت می کند.

وی افزود: علاوه بر این حق بیمه سهم کارفرما را نیز سازمان بهزیستی به مدت پنج سال تقبل و پرداخت خواهد کرد.

فریور ادامه داد: کارفرمایان می توانند در این زمینه تا ۴۰ نفر مددجو را بکارگیری کرده و از تسهیلات بانکی و حق بیمه ای که از سوی بهزیستی برای آنها پرداخت می شود بهره مند شوند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰ هزار خانوار از خدمات این نهاد بهره مند هستند ادامه داد: علاوه بر این ۲۲ هزار خانوار نیازمند دیگر در نوبت خدمات بهزیستی هستند که پرونده‌های این خانوارها در دست بررسی و اقدام است.

وی اظهار داشت:در حال حاضر ۱۰۰ مرکز نگهداری و حرفه‌آموزی معلولان، ۴۲ کمپ ، مرکز سرپایی درمان اعتیاد، مرکز کاهش آسیب و مرکز توانمند سازی بهبودیافتگان به منظور ارائه خدمات و حل مشکلات مددجویان این نهاد و معلولان در استان فعالیت دارند.

به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، بهزیستی از جمله نهادهای حمایتی در کشور است که در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و خانواده ها فعالیت می کند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اشنویه اشتغال زایی اشتغال پایدار سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اشنویه اشتغال زایی آذربایجان غربی اشنویه اشتغال زایی اشتغال پایدار سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،اظهارکرد: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شد که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان