Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی بخشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کشتارگاه یکسری مسائل حقوقی دارد که تاکنون حل نشده و نیاز است دادستانی مرکز استان برای حل این مشکل ورود جدی داشته باشد چرا که بنیاد علوی برای راه‌اندازی مجدد کشتارگاه قصد ورود داشت اما نتوانست.

وی بیان کرد: مالک این کشتارگاه برای فروش با قیمت کارشناسی پای کار نمی‌آید و اخطار هم داده شده است که لغو مجوز کشتارگاه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار درمیان گفت: مشکل کشتارگاه طیور و پرونده سرمایه‌گذار در کارگروه مانع‌زدایی و پشتیبانی زیر نظر ستاد توسعه خاوران استان هم مطرح شده و مهلت درخصوص لغو پروانه بهره‌برداری به سرمایه‌گذار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان درمیان ۴۰ درصد مرغ خراسان جنوبی را تولید می‌کند، وجود کشتارگاه در این شهرستان را ضروری دانست و افزود: مجوز جدید راه‌اندازی کشتارگاه برای سرمایه‌گذار دیگری در دستور کار قرار دارد.

بخشی گفت: ما از راه‌اندازی مجدد کشتارگاه فعلی با توجه به اینکه سرمایه‌گذار پای کار نمی‌آید، ناامید هستیم از طرفی سرمایه‌گذاران جدید درون و برون استانی برای خرید کشتارگاه و راه‌اندازی مجدد آنان اعلام آمادگی کردند که سرمایه‌گذار همکاری نکرده یا قیمت را آن قدر بالا گفته که سرمایه‌گذاران دیگر از خرید واحد ناامید شدند.

وی افزود: راه‌اندزی مجدد کشتارگاه موجود یا ایجاد کشتارگاه جدید جزو ملزومات شهرستان درمیان است و به دلیل تعطیلی این واحد مرغداری‌های ما سال‌هاست که متضرر می‌شوند.

فرماندار درمیان تصریح کرد: کشتارگاه‌های دیگر در استان نیز مرغ مرغداران شهرستان را به‌موقع خریداری نمی‌کنند که این موضوع باعث ضرر به آنان می‌شود.

وی گفت: راه‌اندازی این کشتارگاه یا ایجاد کشتارگاه جدید سهم بسزایی در اشتغال و شکوفایی اقتصادی منطقه دارد و از طرفی چرخه صنعت پرورش طیور با فعال‌سازی کشتارگاه صنعتی کامل می‌شود.

بخشی بیان کرد: شهرستان درمیان حدود یک سوم گوشت مرغ استان خراسان جنوبی را تولید می‌کند و سالانه در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار تن مرغ تولید می‌شود.

کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان درمیان با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۲ احداث شد که به دلیل مشکلات سرمایه‌گذاران طرح، این واحد تولیدی به مدت هشت سال غیرفعال است.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند است.

برچسب‌ها واحد تولیدی درمیان خراسان جنوبی طیور پروندهٔ خبری عزم دولت سیزدهم برای پایش و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی درمیان خراسان جنوبی واحد تولیدی درمیان خراسان جنوبی طیور شهرستان درمیان خراسان جنوبی سرمایه گذار راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، علی فاضلی فرد صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی و رؤسای ستادهای انتخاباتی آنان برگزار شده است.

فرماندار بیرجند گفت: ظرفیت‌های تبلیغی نیز به نامزدها اعلام شده است‌

فاضلی فرد با بیان اینکه دو شعبه سیار به شعب اخذ رأی در بیرجند افزوده شده است، ادامه داد: در مجموع آمادگی لازم را برای برگزاری دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخاب در شهرستان بیرجند وجود دارد.

وی گفت: از آنجایی که در فصل بهار بسیاری از مردم به روستاهای اطراف شهر می‌روند تدبیر لازم برای تأمین تعرفه در روستاها انجام شده است.

علی حسینی، فرماندار شهرستان خوسف نیز در این جلسه اظهار کرد: چندین جلسه ستاد انتخابات برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه شرایط را برای تبلیغات باید بیش از گذشته فراهم کنیم، بیان کرد: شرایط تبلیغاتی در شهرستان خوسف نسبت به نوبت قبل دو برابر افزایش یافته است.

فرماندار خوسف افزود: در خوسف ۲۵ مکان، در ماژان پنج مکان و در بخش مرکزی نیز دوازده نقطه برای تبلیغات در نظر گرفته شده است.

مهدی فرجامی فرد فرماندار درمیان نیز در این جلسه با بیان اینکه در نماز عید فطر و نمازهای جمعه بحث تشویق به شرکت در انتخابات انجام شده است، گفت: با آقایان مولوی نیز در این زمینه رایزنی شده است.

وی یادآور شد: سیل اخیر به برخی از جاده‌های شهرستان خسارت وارد کرده است که برای تسهیل عبور و مرور نیاز به مرمت دارد.

فرماندار درمیان گفت: در مجموع آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

گفتنی است انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشیده شده و رقابت بین آقایان علی مولوی حقیقی و سید حسن هاشمی خواهد بود.

کد خبر 6089501

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد