Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،میکائیل باقری مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش  روز گذشته در نشست مدیران و روسا و معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، مدیریت زمان را یکی از هنر‌های یک مدیر امروزی دانست و گفت: کسی که درک صحیح از زمان، مکان و فرصت‌های در اختیار داشته باشد می‌تواند از فرصت‌ها به درستی استفاده کند و قطعا موفق خواهدشد و یک مدیر مسئول دغدغه‌مند باید صحیح انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در حوزه آموزش نتیجه محور است؛ افزود: ما در حوزه پرورشی دنبال نتیجه محوری نیستیم بلکه به دنبال فرایندیم.

او برگزاری مسابقات و حفظ را یک فرایند دانست و اظهارداشت: ما هرگز در مسابقات به دنبال کسب نتایج نبوده ایم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما در تربیت فرایند محور کار می‌کنیم؛ گفت: شما مدیران و روسای آموزش و پرورش هم می‌توانید مسیر عاقبت بخیری را انتخاب کنید و یا مسیر تکراری بروید.

باقری با بیان اینکه آموزش مسیر خود را انتخاب کرده و نیاز به انتخاب ندارد؛ گفت: اگر مدیری مسیر قرآن، عترت و نماز را انتخاب کند این مسیر باعث عاقبت بخیری خواهدشد.

او بابیان اینکه در استان کردستان به حوزه قرآن، عترت و نماز توجه ویژه‌ای شده است؛ اظهارداشت: خوشبختانه کار‌های ویژه‌ای در حوزه قرآن، عترت و نماز در این استان انجام شده است.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سال گذاشته تنها استانی که توانست گردهمایی مدیران دارالقرآن‌ها را برگزار کرد استان کردستان بود؛ اظهارداشت: تنها استانی هم که مدیران و مسئولین استانی را در حوزه قرآن، عترت و نماز گردهم آورد بازهم استان کردستان بود.

باقری با بیان اینکه جایگاه قرآن، عترت و نماز در بین دستگاه‌ها رشد فوق العاده‌ای داشته است؛ گفت: ما در آموزش و پرورش به دنبال تحول آفرینی در فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز هستیم.

او از معلمان، مدیران و مربیان خلاق که ارتباط نزدیکی با دانش آموزان دارند خواست ایده‌های خود را در حوزه قرآن، عترت و نماز ارائه کنند تا بتوانیم برنامه‌های این حوزه را ارتقاء دهیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه استان کردستان از نظر فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز جزو ۵ استان برتر کشور است، گفت: امروز به همین بهانه از مسئولین و دست اندرکاران حوزه قرآن استان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن و عترت کردستان آموزش و پرورش عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش استان کردستان حوزه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ یعقوب جباری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: این مسابقات، در رشته‌های قرائت تحقیق، احکام، نهج البلاغه، حفظ ۱۰جزء و حفظ کل قران برگزار شدو نفرات منتخب به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • ورود ۷۰ هزار معلم جدید به آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش