Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، استودیوی یونیورسال پیکچرز حقوق رسمی ساخت فیلمی درباره خروج آمریکا از افغانستان را بر پایه ایده‌ای از جورج نولفی خریده و تام هاردی و چنینگ تیتوم برای نقش‌آفرینی در آن قرارداد امضا کرده‌اند.

این فیلم بر پایه برخی از وقایع چند ماه اخیر ساخته خواهد شد و داستان سه عضو سابق تیم نیروهای ویژه آمریکایی در افغانستان را در دوران سقوط سریع کشور به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها قصد دارند تعدادی از متحدان و خانواده‌های جامانده را از کشور بیرون ببرند.

هنوز جزییات بیشتری از این پروژه از جمله نام و کارگردان آن منتشر نشده است.

هاردی و تیتوم تهیه‌کنندگان فیلم هم خواهند بود و نولفی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه حضور خواهد داشت.

تیتوم در فیلم بعدی خود ستاره «سگ» خواهد بود که خودش آن را در همراهی با رید کارولین کارگردانی کرده است. او همچنین در فیلم «شهر گمشده» مقابل ساندرا بولاک نقش‌آفرینی می‌کند.

هاردی هم اخیراً دنباله فیلم «ونوم» را در سینماها داشته که با موفقیت خوبی هم مواجه شده است. علاوه بر این، او به تازگی کار فیلمبرداری «نابودی» را به اتمام رساند که یک تریلر محصول نت‌فلیکس به کارگردانی گرت اوانز است.

نولفی که ایده ساخت فیلم جدید را مطرح کرده در جدیدترین پروژه خود مسئولیت نوشتن فیلمنامه و کارگردانی «بانکدار» را برای سرویس استریمینگ شرکت اپل بر عهده گرفت.

کد خبر 5348145

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان تام هاردی ایالات متحده امریکا فیلم سینمایی تئاتر ایران کامبیز درم بخش حضور هنر ایران در جهان کارگردان تئاتر درگذشت چهره ها پورنگ پورشیرازی فیلم کوتاه فیلم سینمایی فیلم منصور جشنواره سینمایی فرانسه سریال ایرانی هنرمندان تئاتر نیکنام حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران

پرسپولیس در میان استقبال هوادارانش از هتل امیرکبیر اراک، عازم ورزشگاه امام خمینی شد تا برابر آلومینیوم در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران قرار بگیرد.

دریافت 14 MB

   

دیگر خبرها

  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • آمریکا عامل قحطی و گرسنگی در افغانستان
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران