Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی امور اسرا در صنعا اعلام کرد، نماینده جدید سازمان ملل در یمن موفق به برگزاری دور جدیدی از مذاکرات پیرامون پرونده اسیران نشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، عبدالقادر المرتضی، رئیس کمیته ملی امور اسرا در صنعا اعلام کرد، با وجود آمادگی طرفین، هانس گروندبرگ، نماینده جدید سازمان ملل در یمن نتوانست دور جدیدی از این مذاکرات را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توییتی نوشت، نماینده سازمان ملل که در پرونده اسیران با شکست روبرو شد، چطور روی پرونده های نظامی و سیاسی که پیچیده تر هم هستند، کار خواهد کرد. پر واضح است که بیش از هر چیز دیگر ماموریت وی بازدید از مناطق مزدوران و بالا بردن روحیه آنهاست.

گروندبرگ روز دوشنبه به شهر تعز در جنوب غربی یمن سفر کرد. این اولین سفر یک نماینده سازمان ملل به تعز از زمان شروع حملات سعودی به یمن از هفت سال پیش است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگ یمن سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه

 

رستگاری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم 

با پیگیری ۳ نماینده، پرونده ارتقا ۳ شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور  ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران  صادر شد.  

وی اظهار داشت: این کار با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید.  

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: پرونده شهرستان‌های یزد و میبد هم برای تبدیل به فرمانداری ویژه در حال پیگیری است.  

دیگر خبرها

  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد+ تصاویر
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه