Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خودخواسته» ساخته علیرضا بذرافشان سریال تازه شبکه یک سیما، روایتی کمدی از گذر زمان در دهه ۲۰ تا دهه ۹۰ است. در ابتدای این سریال، جوانی روایتی از ۷۰ سال پیش را بیان می‌کند.

خبرگزاری میزان - مدتهاست که قرار است سریال «۸۷متر» ساخته کیانوش عیاری قفل طلسم شدنش را بشکند و پخش خود را از شبکه یک آغاز کند حتی آنونس‌های این مجموعه هم از شبکه اول پخش گردید، اما دوباره گویا از کنداکتور پخش برداشته شد و طی اخبار منتشر شده قرار بر این بود که شبکه اول سیما پخش این مجموعه را پس از سریال «افرا» و به قولی یک هفته بعد از پایان مجموعه «افرا» آغاز کند، اما باز این قفل شکسته نشد تا اینکه این روز‌ها به گوش می‌رسد که با اتمام پخش مجدد مجموعه «زیر خاکی» قرار است سریال «خودخواسته» که این روز‌ها مراحل پایانی تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد راهی آنتن شبکه یک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

«خودخواسته» ساخته علیرضا بذرافشان سریال تازه شبکه یک سیما، روایتی کمدی از گذر زمان در دهه ۲۰ تا دهه ۹۰ است. در ابتدای این سریال، جوانی روایتی از ۷۰ سال پیش را بیان می‌کند.

اما طبق گفته سازندگان سریال «خودخواسته» داستان این سریال از سال ۱۳۲۰ شروع می‌شود که ادامه آن به سال ۹۰ می‌رسد. ابتدای قصه سریال جوانی وجود دارد که در ادامه هفتاد سال بعد روایتش را بیان می‌کند. داستان این سریال خاص و شیرین است و گروه نویسندگان حدود ۵ سال برای نگارش آن زمان گذاشتند.

ثریا قاسمی، علیرضا آرا، حسین پاکدل، باربد بابایی، سهیلا گلستانی، محمد صدیق‌مهر، محمد نادری، عزت‌الله مهرآوران، رضا کریمی، اسماعیل محرابی، علیرضا استادی، ایمان صفا، پیام احمدی‌نیا، محیا دهقانی، پادینا کیانی، آتش تقی‌پور، بهزاد رحیم‌خانی، سعیده عرب، صبا گرگین‌پور از بازیگران سریال هستند.

این روز‌ها خبر‌های زیادی از مراحل مختلف مجموعه «خودخواسته» منتشر می‌شود که نشان از آن دارد که سریال «۸۷متر» همچنان باید در صف پخش سیما باقی بماند.

باتوجه به اینکه مجموعه ۳۰ قسمتی «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان از فصایی کمدی بهره می‌برد و درحال و هوای مجموعه «نابرده رنج» ساخته می‌شود می‌تواند سهم بسزایی در روحیه مخاطب داشته باشد و از آنجا که کاراکتر‌های اصلی داستان در جستجوی «گنج» هستند کش و قوس‌های جالبی را در بستر موضوعات اجتماعی به مخاطب ارائه می‌دهد.

سریال «خودخواسته که» به نوعی علاوه بر بهره‌برداری از موقعیت‌های کمیک از فضای معمایی و ماجرا‌های امنیتی نیز برخوردار است این روز‌ها تلاش دارد تا با اتمام کار تصویربرداری، به آنته شبکه یک برسد و به احتمال زیاد بزودی شاهد پخش آنوس این سریال برای قرار گرفتن در کنداکتور پخش خواهیم بود.

از نکات قابل توجه سریال «خود خواسته» آخرین حضور مرحوم عزت الله مهرآوران در این سریال است، مهرآوران در آخرین گفت‌وگو خود با میزان در سال 1400 پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفته بود: نوروز امسال مشغول بازی در دو سریال تلويزيونى هستم، هم اکنون مشغول بازی در سریال «خودخواسته» از علیرضا بذرافشان هستم. به همین دلیل بعید می‌دانم که بتوانم به سفر بروم. البته به واسطه کرونا اگر هم کاری نداشتم ترجیحا خانه می‌ماندم.

بازیگر سریال «خودخواسته» درباره فعالیت در دوران کرونا افزود: من از همان روز اول کرونا که آمد سر کار بودم، آن موقع مشغول بازی در سریال «پدر پسری» بودم و تا امروز هم مشغول کارم، به نظر من رعایت کامل پروتکل‌ها می‌تواند ما را از بیماری‌ها دور نگه دارد، البته که خوشبختانه در پروژه‌ها هم تهیه کنندگان حواسشان به سلامت افراد هست.

عوامل سریال «خود خواسته» عبارتند از: تهیه کنندگان: امیرحسین طالبی کاشانی_سعید سالارزهی، کارگردان:علیرضا بذرافشان_مدیر برنامه ریزی: امید همتی فراز_دستیار اول کارگردان: امیر حسین کهکشان_مدیر تولید: بیژن محرمی_مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی_مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی_طراح صحنه: امین جهانی_طراح لباس: زهره سلطانی_طراح گریم: امید گلزاده_مدیر تدارکات: محمد رسول ابراهیم پور_عکاس: اسرافیل قاسمی

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار تلویزیون صدا و سیما علیرضا بذرافشان روز ها شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد

فیلم ۱۸ دقیقه‌ای «سناریوها» آخرین ساخته «ژان بوک گدار» کارگردان مولف فرانسوی در جشنواره کن امسال همراه با یک معرفی ۳۴ دقیقه‌ای از این سینماگر به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، «سناریوها» یک فیلم کوتاه ۱۸ دقیقه‌ای است که در سال ۲۰۲۲ و یک روز قبل از مرگ «ژان لوک گدار» از طریق مرگ خودخواسته در سوئیس به پایان رسید.

این فیلم یک معرفی ۳۴ دقیقه‌ای از گدار ارائه خواهد کرد که ترکیبی از «تصاویر ثابت و متحرک، چیزی بین خواندن و دیدن» است که همراه با فیلم نمایش داده می‌شود.

سال گذشته، فیلم کوتاه «تریلر فیلمی که هرگز وجود نخواهد داشت؛ جنگ های ساختگی» ساخته ژان لوک گدار در جشنواره کن به نمایش گذاشته شد که اولین پروژه او بود که پس از مرگ منتشر شد و برخی آن را به عنوان آخرین فیلم این کارگردان فرانسوی معرفی کردند، اما در اوایل همان سال، «نیکول برنز» نویسنده‌ای که روی کتابی درباره گدار کار می کرد، گفت که وی قبل از مرگش چندین فیلم دیگر را نظارت و کارگردانی کرده است.

فیلم کوتاه «سناریوها» با تلاش «فابریس آرانو» و «ژان پل باتگیا» همکاران قدیمی گدار در بخش کلاسیک جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود.

«ژان لوک گدار» سینماگر سرشناس و از چهره‌های مطرح و پیشگام موج نوی سینمای فرانسه، در سال ۲۰۲۲ در سن ۹۱ سالگی درگذشت.

این فیلمساز طی چهار دهه فعالیت سینمایی‌اش موفق به کسب جوایز معتبری شد که دو خرس نقره‌ای و یک خرس طلای جشنواره برلین، شیر طلا، جایزه هیأت داوران و شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز از مهم‌ترین آنها هستند.

وی که پنج‌بار نامزد جایزه نخل طلای کن بوده است، در سال ۱۹۷۸ جایزه افتخاری سزار فرانسه را دریافت کرد، در سال ۲۰۰۷ جایزه یک عمر دستاورد سینمایی آکادمی فیلم اروپا را گرفت و در سال ۱۹۹۵ یوزپلنگ افتخاری جشنواره لوکارنو به وی اعطا شد.

فیلم سه‌بعدی او با نام «خداحافظی با زبان»، در سال ۲۰۱۴ توانست در جشنواره کن جایزه هیات داوران را کسب کند و یکی از آخرین ساخته او در سال ۲۰۱۸ با عنوان «کتاب تصویر» توانست اولین نخل طلای ویژه تاریخ جشنواره کن را از آن خود کند.

«از نفس افتاده»، «آلفویل»، «پی‌یرو خُله»، «تعطیلات آخر هفته»، «تحقیر» و «زن زن است»، تنهای بخشی از آثار مهم این کارگردان تاثیرگذار سینمای جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت