Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: قطعه اول بزرگراه ایلام - مهران به لحاظ شرایط توپوگرافی منطقه، بیشترین حجم عملیات جهت ارتقا به بزرگراه را به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به وضعیت پیشرفت قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران افزود: از ۱۱ کیلومتر طول این مسیر تاکنون پنج کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۶ کیلومتر در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: ۲ رشته تونل در این ۶ کیلومتر در دست احداث است، یکی تونل موازی تونل قبلی راه کربلا به طول ۸۵۰ متر حفاری و کف برداری آن پایان یافته شده و پیمانکار در حال نصب قالب لاینینگ جهت اجرای عملیات لاینینگ (پوشش بتنی سقف و دیوارها) این تونل است و با نصب این قالب عملیات لاینینگ بدون وقفه ادامه پیدا می‌کند.

بهادری در خصوص پیشرفت تونل دوم راه کربلا هم عنوان کرد: این تونل نیز به طول ۷۴۰ متر عملیات حفاری آن پایان یافته و کار اجرای لاینیگ آن آغاز شده است.

او اضافه کرد: غیر از احداث این تونل‌ها در قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران عملیات تکمیلی پل‌های بزرگ و حجم عظیم ترانشه برداری و خاک ریزی در مراحل پایانی است که با انجام این مرحله چند نقطه پرحادثه محور مذکور حذف خواهد شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی بزرگراه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی صبح امروز جمعه به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور میدانی در قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه در جریان پیشرفت کار آن قرار گرفتند.

در این بازدید اعلام شد قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه ۲۸ کیلومتر طول دارد که قرار است با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ساخته شود.

قرار است ۱۶ کیلومتر از قطعه ششم آزادراه امسال افتتاح شود که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

کل ۲۸ کیلومتر قطعه ششم آزادراه نیز تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل و افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید گفت: امیدوارم تا پایان دولت خبرهای خوبی در حوزه راه استان بشنویم.

مالک رحمتی افزود: قرارداد قطعات سوم و پنجم آزادراه راه تبریز- ارومیه آماده شده و نیازمند دستور وزیر محترم راه است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی نیز از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه باید به این طرح اختصاص یابد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است.

وی یادآوری کرد: سال قبل نیز سازمان برنامه و بودجه قول داد ۲۰۰ میلیارد تومان بدهد که هنوز محقق نشده است.

رحمتی تشریح کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهور ۱۵ هزار تن قیر هم باید به طرح بدهند که اگر هشت هزار تن هم بدهند، مشکل شأن حل می‌شود.

کد خبر 6088928

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد