Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی دفتربرنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در فاصله زمانی ۲۰ آبان ۱۳۹۹ که سامانه آموزشگاه های آزاد هنری راه اندازی شده است تا هشتم آبان ۱۴۰۰، مراجعه حضوری به این دفتر کاهش یافته است.
در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات به متقاضیان بر بستر فضای مجازی، سامانه آموزشگاه های آزاد هنری در آبان سال گذشته راه اندازی و با شیوع ویروس کرونا، سبب جلوگیری از تعطیلی خدمات این بخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون  کلیه امور مانند تایید آموزشگاه موجود، ثبت پروانه جدید، ارتقای درجه آموزشگاه، تغییر مکان آموزشگاه، تغییر مدیر مسئول و ارائه گزارش عملکرد آموزشگاه ها و دیگر فعالیت ها  از طریق این سامانه انجام می شود.
از زمان راه اندازی این سامانه تاکنون تعداد یک هزار و ۲۱۹ درخواست پروانه آموزشگاه جدید و تعداد سه هزار و ۳۶۰ پروانه تایید آموزشگاه موجود ثبت، همچنین تعداد ۵۴۹ پروانه تغییر مکان و تعداد ۲۸۷ تغییر مدیر مسئول در این سامانه ثبت شده است و کلیه مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می شود. 
با راه اندازی این  سامانه،گزارش عملکرد آموزشگاه های آزاد هنری به تعداد یک هزار و ۳۲۶ مورد بدون مراجعه حضوری، از طریق سامانه ثبت شده است و به طور متوسط ۲ بار مراجعه حضوری برای الکترونیکی شدن پروانه موجود و چهار بار مراجعه حضوری برای درخواست پروانه جدید، از زمان راه اندازی این سامانه به حداقل رسیده و شش هزار و ۲۷۶ مورد مراجعه متقاضیان را کاهش داده است که  این تعداد به غیر از تغییرات درخواست در پرونده یا ثبت گزارش عملکرد آموزشگاه های آزاد هنری است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه هنرمندان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه هنرمندان آزاد هنری مراجعه حضوری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که طی آن بیش از ۷ هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای به همین منظور آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

براساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیرو‌ها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد