Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، فدراسیون فوتبال جهانی خطاب به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است با توجه به اینکه در دوران کرونا بسر می‌بریم فدراسیون فوتبال ایران می‌تواند برای حضور تماشاگران در استادیوم آزادی به هنگام بازی تیم ملی محدودیت ایجاد کند اما حضور تماشاگران خانم در استادیوم همانند تماشاگران آقا باید به صورت غیرگزینشی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فدراسیون فوتبال ایران در تلاش بود که دیدار ایران - کره جنوبی در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را با حضور تماشاگر برگزار کند که در نهایت موفق به انجام این کار نشد به این خاطر که فیفا با برگزاری این دیدار با حضور تماشاگر مخالفت کرد. طبیعتا فدراسیون فوتبال ایران نتوانست نظر مساعد فیفا را برای برگزاری این دیدار با حضور تماشاگر جلب کند که یکی از آنها می تواند بحث حضور بانوان در استادیوم باشد. این مخالفت با فدراسیون فوتبال لبنان هم صورت گرفته است و بر اساس نظر فیفا دیدار لبنان در برابر ایران ۲۰ آبان در استادیوم شهر صیدا بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.  

دیدار بعدی تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم آزادی ۷ بهمن در برابر عراق خواهد بود. در صورتی که فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد این بازی را با حضور تماشاگر برگزار کند باید برای حضور بانوان هم در استادیوم برنامه‌ریزی کند. آنهم به صورت غیر گزینشی. در غیر اینصورت این بازی هم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

در گذشته یکی دو بازی تیم ملی با حضور تماشاگران خانم برگزار شد که به نظر فیفا این حضور گزینشی بود.

کد خبر 636839 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران دختران فوتبال زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دختران فوتبال زنان فدراسیون فوتبال ایران حضور تماشاگر برگزار حضور تماشاگر حضور تماشاگران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟