Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش فارس در آیین برگزاری بیست و چهارمین دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی مدارس فارس که همزمان با سراسر کشور در دبستان پسرانه ناحیه ۲ شیراز برگزار شد گفت: این انتخابات همزمان در بیش از ۶ هزار ۵۰۰ مدرسه فارس برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه تعداد اعضای شورا به تعداد جمعیت دانش آموزی هر مدرسه بستگی داد گفت: مدارسی که تا ۲۵۰ نفر جمعیت دانش آموزی دارند می‌توانند ۵ نفر اعضای رسمی شورا را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: شورای مدرسه در تصمیم گیری و تصمیم سازی‌های مدارس می‌تواند نقشی جدی و اثر گذار باشد.

او با بیان اینکه بیش از ۷۵ هزار دانش آموز دختر داوطلب برای انتخابات شورا به رقابت خواهند پرداخت گفت: این رقم در دانش آموزان پسر به ۶۹ هزار نفر می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بعد از برگزاری انتخابات ۲۲ هزار دانش آموزدختر و ۱۶ هزار دانش آموز پسر به عنوان منتخبان شورا در مدارس فعالیت خواهند کرد.

اسماعیلی گفت: بعد از برگزاری این انتخابات در هر منطقه و شهرستان ۵۰ دانش آموز پسر و ۵۰ دانش آموز دختر به عنوان نمایندگان شورا‌های مناطق به فعالیت خواهند پرداخت و از این بین از هر منطقه نیز یک دختر و یک پسر به عنوان نمایندگان استانی شورا در خدمت دانش آموزان استان خواهند بود.

او با بیان اینکه انتخابات نمایندگان مجلس مناطق و استان‌ها هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود گفت: ۴ نفر دانش آموز دختر و ۴ دانش آموز پسر به عنوان نمایندگان فارس در انتخابات مجلس دانش اموزی کشور شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش انتخابات شوراهای دانش آموزی دانش آموزی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی