Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای رفع موضوعات شهری از گذشته بعضی ریل‌گذاری‌ها شده و خود را ملزم به پایبندی به آن می‌دانیم تا به تدریج تغییر ریل در بودجه ۱۴۰۱ اتفاق افتد و شعار "اصفهان شهر زندگی" با روشن شدن مصادیق خدمت‌رسانی به مردم شهر تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه_ در نشست خبری فصلی سخنگوی شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: وحدت و همگرایی بین اعضای دوره ششم شورای شهر به حد مطلوبی ایجاد شده و همگی آبادانی و توسعه شهر اصفهان را مدنظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اکنون ادبیات مشترک میان اعضای شورا شکل گرفته و نتیجه آن در منشور شورای ششم گنجانده شده که به‌زودی رونمایی می‌شود تا نمودی از گفتمان مشترک میان شورا و شهرداری باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مجمع نیروهای انقلاب در عین همراهی در زمان انتخابات، اکنون در نقش مطالبه‌گری قرار گرفته و نایب رئیس شورا و شهردار اصفهان چند روز پیش گزارش سه ماهه از عملکرد خود را در برابر اعضای این مجمع ارائه دادند.

وی به دیدار اعضای شورای شهر با آیت‌الله مهدوی نیز اشاره و اضافه کرد: این عضو مجلس خبرگان بر انجام امور با همگرایی بیشتر و پیگیری موضوعات مدنظر مردم تاکید کرده و از منتخبان در شورای شهر و مجلس و بدنه دولت در استان حمایت کرد.

صالحی با تاکید بر اینکه کهنه مسائل اصفهان با شکل‌گیری یک گفتمان واحد رفع خواهد شد، اضافه کرد: برای رفع موضوعات شهری از گذشته بعضی ریل‌گذاری‌ها شده و خود را ملزم به پایبندی به آن می‌دانیم تا به تدریج تغییر ریل در بودجه ۱۴۰۱ اتفاق افتد و شعار "اصفهان شهر زندگی" با روشن شدن مصادیق خدمت‌رسانی به مردم شهر تحقق یابد.

وی از شفافیت و تسهیل فرایندهای اداری به ویژه در صدور پروانه ساخت‌وساز، رفع معضلات تفکیک فیزیکی، بازنگری در تراکم و ارتقا و اصلاح سیستم‌های هوشمند در شهر به عنوان اقداماتی نام برد که شورای شهر آن را پیگیری می‌کند تا آرامش در تمام ارکان شهر جاری شده و به مردم انتقال یابد.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 534462

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی صالحی نشست خبری شورای شهر اصفهان سخنگوی شورای شهر اصفهان اقتصاد شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر اصفهان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در استان آذربایجان غربی، جلسه رای‌گیری برای استیضاح شهردار ارومیه پس از کش و قوص‌های فراوان امروز ساعت رای سه در ساختمان شورای اسلامی شهر ارومیه آغاز شد.

این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ فی‌مابین اعضای شورا و شهردار برگزار می‌شد مورد پوشش خبری رسانه‌های محلی قرار گرفت.

شهردار ارومیه در این جلسه اعلام کرد که پاسخ تمامی سوالات وصول شده را به صورت کتبی تقدیم شورا کرده است.

در پایان این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه خواستار ترک جلسه از سوی شهردار برای آغاز رای گیری شدند.

بدین ترتیب استیضاح حسین مهدی زاده که باید به تایید دو سوم اعضای شورا می‌رسید با هفت رای از ۱۱ رای ناکام ماند و وی‌ همچنان به عنوان شهردار ارومیه باقی ماند.

خبرنگار سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229212 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم