Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هزار و ۲۱۹ درخواست پروانه آموزشگاه جدید و سه هزار و ۳۶۰ پروانه تائید آموزشگاه موجود در سامانه آموزشگاه های آزاد هنری ثبت شده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی دفتربرنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در فاصله زمانی ۲۰ آبان سال ۱۳۹۹ که سامانه آموزشگاههای آزاد هنری راه اندازی شده است تا هشتم آبان سال ۱۴۰۰، مراجعه حضوری به این دفتر کاهش بسیاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات به متقاضیان بر بستر فضای مجازی، سامانه آموزشگاه های آزاد هنری در آبان سال گذشته راه اندازی و با شیوع ویروس کرونا، سبب جلوگیری از تعطیلی خدمات این بخش شد. هم اکنون کلیه امور مانند تائید آموزشگاه موجود، ثبت پروانه جدید ، ارتقا درجه آموزشگاه، تغییر مکان آموزشگاه، تغییر مدیر مسئول و ارائه گزارش عملکرد آموزشگاه ها و.... از طریق این سامانه انجام می شود.

از زمان راه اندازی این سامانه تاکنون تعداد یکهزار و ۲۱۹ درخواست پروانه آموزشگاه جدید و تعداد سه هزار و ۳۶۰ پروانه تائید آموزشگاه موجود ثبت و همچنین تعداد ۵۴۹ پروانه تغییر مکان ثبت و تعداد ۲۸۷ تغییر مدیر مسئول در این سامانه ثبت شده است و کلیه مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می شود.

باراه اندازی این سامانه، گزارش عملکرد آموزشگاه های آزاد هنری به تعداد یکهزار و ۳۲۶ مورد بدون مراجعه حضوری، ازطریق سامانه ثبت شده است و به طور متوسط دو بار مراجعه حضوری برای الکترونیکی شدن پروانه موجود و چهار بار مراجعه حضوری برای درخواست پروانه جدید، از زمان راه اندازی این سامانه به حداقل رسیده و شش هزار و ۲۷۶ مورد مراجعه متقاضیان را کاهش داده است که این تعداد به غیر از تغییرات درخواست در پرونده یا ثبت گزارش عملکرد آموزشگاه های آزاد هنری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ارشاد معاونت هنری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار ارشاد معاونت هنری آموزشگاه های آزاد هنری مراجعه حضوری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سیدهاشمی اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی مالکان خودروهای نوشماره و خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

وی افزود: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر محافظت می‌شود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع‌بندی خوبی رسیدیم.

هاشمی ادامه داد: در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که در پی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا تنها اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش دریافت و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت‌سنجی و پس از آن تأیید شدن یا نشدن را به این سامانه اعلام می‌کند.

کد خبر 749653

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد