Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:26:03 GMT

کوره: پیروزی لبنان برابر ایران غیرممکن نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۵۳۲۲

کوره: پیروزی لبنان برابر ایران غیرممکن نیست

یک رسانه عربی اعلام کرد پیروزی لبنان برابر ایران در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ غیرممکن نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کوره، تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران عصر فردا در دور پنجم دیدارهای گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا در ورزشگاه صیدا برابر هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران با 10 امتیاز صدرنشین گروه است و لبنان 5 امتیازی رده سوم جدول را در اختیار دارد.

لبنان با هدایت ایوان هاشک می‌خواهد به نمایش خوب خود با کسب پیروزی 3 بر 2 در آخرین بازی برابر سوریه ادامه دهد. از سویی ایران با سرمربیگری اسکوچیچ در اندیشه پیروزی و ایجاد فاصله بیشتر امتیازی با سایر رقبایش است. نزدیک‌ترین تیم به ایران کره‌جنوبی 8 امتیازی است. کار لبنان در بازی برابر ایران سخت اما کسب پیروزی برای این تیم غیرممکن نیست. هواداران لبنان به خوبی می‌دانند پیروزی در این دیدار می‌تواند اتفاق خوبی برای آنها باشد. لبنان برای رسیدن به پیروزی نیازمند عناصر هجومی در تقابل با یک تیم سخت گروه است.

بر اساس این گزارش؛ حسن معتوق کاپیتان لبنان به دلیل آسیب‌دیدگی غایب ترکیب لبنان است. مهدی طارمی نیز به دلیل مشکل شخصی با سرمربی ایران این تیم را برابر لبنان همراهی نمی‌کند. لبنان با ستارگان خود از جمله جورج ملکی، نادر مطر، باسل جرادی و محمد حیدر تجهیز می‌شود. ایران نیز روی بازیکنانی همانند سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و مهدی قایدی تکیه خواهد کرد.

لبنان در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در گروه A قاره آسیا ساعت 15:30 دقیقه فردا (پنجشنبه) هفته جاری میزبان ایران است.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (8 امتیاز)، لبنان (5 امتیاز)، امارات (3 امتیاز)، عراق (3 امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

هاشک خطاب به بازیکنان لبنان: بازی با ایران یک فینال سرنوشت‌ساز است

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی لبنان تیم ملی لبنان انتخابی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش به بازیکنان استقلال برای برد ذوب‌آهن

بازیکنان استقلال بابت پیروزی در دیدار حساس مقابل ذوب آهن پاداش گرفتند.

به گزارش خبرورزشی، استقلال امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ذوب آهن را شکست دادند و با ۵۷ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

باشگاه استقلال پس از این پیروزی به هر کدام از بازیکنان استقلال مبلغ ۸۰ میلیون تومان پاداش داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاداش به بازیکنان استقلال برای برد ذوب‌آهن
  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان بدون صعود به فینال
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو