Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم القاسم خبر داد که به زودی مراحل ساخت سه استادیوم بدون پیست برای رقابتهای جام ملتها استارت خواهد خورد.

به گزارش "ورزش سه"، عربستان در حالی وارد کارزار میزبانی جام ملتهای آسیا شده که ایران، قطر و هند نیز برای این مسابقات که پنج سال بعد آغاز خواهند شد، پیش قدم شدند اما حالا سعودی‌ها قصد دارند گامی بلند در این راه بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنطور که دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان خبر داده، به زودی کلنگ سه استادیوم بدون پیست در سه شهر ریاض، قدیه و دمام به زمین خواهد خورد. 

 

این در حالی است که پروژه بعدی عربستان، افزایش ظرفیت ورزشگاه ملک فهد ریاض است. آنطور که ابراهیم القاسم می‌گوید این ورزشگاه دارای ۸۰ هزار صندلی خواهد بود که این ظرفیت از طریق حذف پیست تارتان به این ورزشگاه قدیمی اضافه خواهد شد. به این ترتیب استادیوم ملک فهد ظرفیت بیشتری از مهمترین ورزشگاه ایران یعنی ورزشگاه آزادی خواهد داشت. 

 

نکته مهم اینکه ورزشگاه ملاز که میزبان لیگ قهرمانان بود هم در برنامه توسعه عربستان جای دارند و ظرفیت این استادیوم هم از ۲۷ به حدود ۴۴ هزار نفر خواهد رسید.

 

ورزشگاه جده که با ۲۷ هزار صندلی بازگشایی شده، اخیرا میزبان دربی جده بین الاهلی و الاتحاد بود و این استادیوم هم برای میزبانی جام ملتها معرفی شده است.

 

طبق گفته ابراهیم القاسم ۵ ورزشگاه از ریاض معرفی می‌شوند که بار اصلی میزبانی را بر دوش خواهند داشت. همچنین شهر جده نیز دومین شهر میزبان لقب خواهد گرفت.

 

مسئولان ای اف سی یک هفته پس از ایران، راهی عربستان خواهند شد تا از امکانات این کشور بازدید کنند. این در حالی است که دبیرکل عربستان کشورش را شایسته میزبانی می‌داند.

 

ای اف سی عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود

جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی، با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم  روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان زاده  ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی است و در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»