Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:59:41 GMT

صحبت‌های کاپیتان ایران در مورد حواشی اخیر تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۵۷۲۷

صحبت‌های کاپیتان ایران در مورد حواشی اخیر تیم ملی

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی ایران و پرسپولیس صحبت کرده و در ماجرای طارمی با اسکوچیچ حق را به سرمربی ایران می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان در ابتدای صحبت‌هایش در مورد وضعیت پرسپولیس در این فصل گفت: طبیعتا پرسپولیس مشکلات خاص خودش را دارد که باعت شده نوسانات به وجود بیاید و روند خودش را ادامه ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای یک تیم بزرگ طبیعی است که این اتفاق بیفتد و جای بحثی ندارد و به مرور زمان حل می‌شود. خوشبختانه مشکلات بیرونی و بدهی مربیان درحال رفع است؛ مثل طلب آقای کالدرون و الان با یک آرامش بهتر و تلاش بیشتر پرسپولیس به آرامی به شرایط خوبش برمی‌گردد. نمی‌توان گفت اختلاف امتیاز زیادی افتاده است و نمی‌شود جبرانش کرد. این فراز و نشیب و تغییرات برای همه تیم‌ها به وجود می‌آید و این بار در شروع فصل برای پرسپولیس پیش آمده که رفته رفته شرایط بهتر خواهد شد.

 

درخشان در خصوص بازیکنان جدید ترکیب سرخ‌ها گفت: مقداری زمان بر است و بازیکنان جدید باید تلاش بیشتری بکنند تا بتوانند خودشان را در تیم جا بندازند و به تیم کمک کنند. آن‌ها آمده‌اند که کمک کنند و باید تلاش کنند این اتفاق بیفتد.

 

او در مورد تغییر تاکتیک یحیی در نیمه اول بازی مقابل گل گهر گفت: شما باید در طول مسابقات تمام این‌ها را امتحان کنید تا یک مورد جواب دهد و شما در شرایط بازی باید این تغییرات را امتحان کنید و در تمرین این اتفاق نمی‌افتد چون در تمرین فشاری روی بازیکنان نیست و اشکالات مشخص نمی‌شود. خوب است که در یک نیمه از تاکتیک جدید استفاده کنی و ببینی جوابش چیست و اگر جواب خوبی گرفتی ادامه دهی. این کار بسیار خوب است و امیدوارم این تغییرات جواب دهد.

 

 

این پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی ایران با لبنان گفت: بازی راحتی نیست و تمام تیم‌ها می‌خواهند روبروی ما مقاومت کنند و حقانیت خودشان را ثابت کنند و با تمام تلاش بازی می‌کنند و کار را برای ما سخت خواهد کرد. تیم ایران تیم بزرگی است و باید برای این بازی حساب جداگانه‌ای باز کند و انشاالله بتواند این بازی و بازی بعدی را ببرد تا ما با آرامش بیشتری بازی‌های پایانی را دنبال کنیم. 

 

درخشان در خصوص حواشی طارمی و اسکوچیچ حق را به سرمربی ایران داد و بیان کرد: مهدی بازیکن بزرگی بوده و قابل احترام و سرمایه فوتبال ماست اما باید یاد بگیریم از این سرمایه‌ها چطور استفاده کنیم. این سرمایه‌ها باید شرایط تیم را در نظر بگیرند و هر چیزی را به زبان نیاورند و به هر چیزی اعتراض نکنند. در هر صورت فدراسیون فوتبال این بزرگی را دارد و امیدوارم هر چه زودتر این اتصال را انجام دهد و مهدی را دعوت و یک جلسه حضوری با آقای اسکوچیچ برگزار کند. این مسئله را هر چه زودتر باید حل کنند چرا که ما به داشتن بازیکنانی مثل مهدی در کنار تیم نیاز داریم و مهره‌هایمان را به همین  راحتی از دست ندهیم. 

 

او ادامه داد: باید واقعیت را بپذیریم که حق با اسکوچیچ است. شما در باشگاه پورتو این حرف را درباره مربی بزنید و درباره سیستم‌اش صحبت کنی سریع با تو حساب و کتاب می‌کنند و می‌گویند برو دنبال زندگی‌ات! پس ما باید یک سری چیزها را در شان خودمان بدانیم و رعایت کنیم و اجازه ندهیم در هر مسئله‌ای ورود کنیم آن هم در مسائل سرمربی. سرمربی هر تصمیمی گرفت، هر استراتژی و تاکتیکی پیاده کرد من به عنوان شاگرد باید بپذیریم، بازی کنم و اعتراضی نکنم چرا که جواب گوی اصلی سرمربی است و من به عنوان بازیکن جواب گو نیستم.

تیم ملی ایران حمید درخشان دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران حمید درخشان دراگان اسکوچیچ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!

به گزارش ورزش سه، محمد صلاح با به ثمر رساندن 24 گل در 40 بازی، بهترین گلزن لیورپول در این فصل است، اما اخیراً و همزمان با نتایج سینوسی این تیم، از هدر دادن موقعیت ها به طرز محسوسی رنج می‌برد.
کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از رویارویی با وستهم در لیگ برتر انگلیس به این اتفاق و فرم ضعیف صلاح و نونیز واکنش نشان داد و گفت: این روزها، سخت ترین روزهای یک فوتبالیست است چون مهاجمان و مردم فکر می‌کنند قرار است هر بازی گل بزنند. اگر راه حلی وجود داشت که هر مهاجمی را پس از هدر دادن فرصت‌ها، بتواند با فرم ایده آل خود بازی کند، فردی که این جواب را نزد خود دارد می‌تواند واقعا ثروتمند بشود.

وی تصریح کرد: مهاجمان باید از ذهنیتشان درباره گل نزدن و اتفاقاتش بگذرند. این زندگی آنهاست که مشخصا با زندگی شخصی یک دروازه‌بان فرق دارد. در زندگی یک مهاجم در چند بازی گل می‌زنی و بعد از مدتی، در یک بازی گل نمی‌زنی و همه از تو می‌پرسند که چرا گل نزدی؟ جواب دادن به این سوال به مانند گل کردن همان موقعیت‌ها سخت است. گل زدن گاهی سخت‌ترین کار دنیا خواهد بود و از طرفی هم بعضی وقت‌ها می‌تواند ساده ترین کار دنیا باشد. پس نباید آنها را از این بابت سرزنش کرد.

دیگر خبرها

  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم