Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مردانی معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه برای ساماندهی کسب و کار پرنده فروشی، چندسال پیش بازارچه موقت پرنده فروشان راه اندازی شده است، بیان کرد:، اما این مکان با توجه به شمار بالای پرنده فروشی‌ها و به لحاظ وسعت کافی نبوده و کم توجهی به بهداشت محیط از سوی غرفه دار‌ها و ازدحام جمعیت، تنها گوشه‌ای از مشکلات بازارچه موقت پرندگان را حل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به همین منظور شهرداری همدان ایجاد بازارچه موقت پرندگان و ماکیان را به منظور عرضه ماکیان و پرندگان زینتی در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

مردانی با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال پیگیری برای جذب با سرمایه گذارهستیم، اظهار داشت: این بازار به وسعت ۱۳ هزار متر مربع و ۳۰۰ غرفه در دو قسمت مرغ و ماکیان و یک پاساژ در چند طبقه جهت فروش پرندگان زینتی واقع در جاده ملایر با مشارکت شهرداری منطقه ۳ انجام شده وبا اجرای این طرح پرنده فروش‌های متفرقه سطح شهر در یک محل مشخص تجمع پیدا کرده و مشکلات بهداشتی و زیست محیطی کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری همدان بازارچه پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران

 

به گزارش تایناک به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ سیدهادی موسوی مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی افزود: در راستای اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در فراجا و شهردار تهران، این یگان حسب وظیفه ذاتی خود پشتیبانی انتظامی لازم از واحدهای اجرایی و عملیاتی شهرداری تهران را در سازمان مدیریت پسماند و سازمان خدمات اجتماعی در طرح جمع آوری متکدیان، افراد کارتن‌خواب، معتادان متجاهر، کودکان کار و زباله‌گردهای غیرمجاز از سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در تشریح جزئیات اقدامات این یگان در حوزه برخورد و ساماندهی پدیده کودکان کار بیان کرد: در راستای ساماندهی کودکان کار که افراد زیر ۱۸ سال در این گروه قرار می‌گیرند و بیشتر تکدی‌گری و دستفروشی می‌کنند یا شیشه خودروها را پاک و یا اسپند دود می‌کنند، هزار و ۱۹۶ نفر از سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران جمع‌آوری شدند.

موسوی با تاکید بر اینکه در میان افراد جمع‌آوری شده ۹۸۴ نفر دارای تابعیت کشورهای افغانستان و پاکستان را دارند که شامل ۹۵۱ نفر دارای تابعیت افغانستان و ۳۳ نفر دارای تابعیت پاکستان است، ادامه داد: از میان کل افراد جمع‌آوری شده ۸۹۷ نفر پسر و ۲۹۹ دختر بودند.

وی در ادامه یادآور شد: از مجموع هزار و ۱۹۶ نفر جمع‌آوری شده که ۱۷۵ نفر زیر ۶ سال، ۶۶۲ نفر بین ۶ تا ۱۲ سال، ۲۸۰ نفر بین ۱۲ تا ۱۵ سال و ۷۹ نفر بین ۱۵ تا ۱۸ سال مشغول به فعالیت در سطح شهر بودند که این افراد توسط عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران جمع‌آوری شدند.

موسوی با بیان اینکه از تعداد افراد جمع‌آوری شده در پایتخت ۲۱۲ کودک نیز تابعیت ایرانی داشتند، گفت: در جریان عملیات ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با محوریت ساماندهی کودکان کار، ۸۳ مورد پدیده مادر و کودک و ۷۵ مورد نیز پدیده پدر کودک مشاهده شد که این تعداد نیز با قرارگیری در گروه آسیب‌های اجتماعی برزگسالان جمع‌آوری شدند.

دیگر خبرها

  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)