Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  فرمانده انتظامی استان گفت: طی 7 ماه سپری شده از سال جاری 2 تن و 710 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 2 تن و 139 کیلوگرم کشفیات، 27 درصد رشد نشان می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: از مجموع افراد دستگیر شده یک هزار و 961 نفر خرده فروش و توزیع کننده و 193 نفر نیز از قاچاقچیان حرفه ای بودند که آمار دستگیری ها نسبت به سال گذشته حدود 6 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان در عین حال از دستگیری و جمع آوری یک هزار و 660 معتاد از سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با هفت ماهه سال قبل که 836 نفر بودند 98 درصد رشد نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه انهدام 32 باند تهیه و توزیع مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: انهدام این تعداد باند در مقایسه با 26 باند منهدم شده سال قبل 23 درصد رشد داشته است.

وی همچنین به پلمب 73 مکان تهیه و توزیع مواد مخدر نیز اشاره و اظهار کرد: این تعداد در مقایسه با سال گذشته که 27 مکان بوده است رشد 170 درصدی را نشان می دهد.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده خانمانسوز اعتیاد را از جزو برنامه های اولویت دار پلیس کرمانشاه عنوان و ابراز امیدواری کرد دیگر دستگاه های متولی برخورد با این پدیده نیز پای کار آمده و عرصه را بیش از پیش برای قاچاقچیان تنگ کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه فرمانده انتظامی کشف مواد مخدر مواد مخدر درصد رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد