Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حمیدرضا کاظمی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با یادآوری اثرات حادثه دلخراش سیل سال ۹۸ خواستار اقدام جهادی دولت انقلابی برای رفع مشکلات مردم مناطق سیل زده سراب حمام، پل دختر و معمولان شد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهوری گفت: با توجه به رای قاطع استان لرستان به جنابعالی، مطالبه به حق نخبگان و آحاد مردم ولایتمدار این خطه استفاده از نیروهای متخصص در سطح معاونان وزارا و روسای سازمان ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه خسارت دیدگان سیل خواستار استمهال وام های پرداختی هستند، گفت: مردم لرستار بی‌صبرانه منتظر قدوم‌مبارک شما به استان و تصمیمات مهم و رفع محرومیت لرستان و دستور اکید به دولت مردان برای تسریع در اجرای پروژه‌های استان لرستان وشهرستان پلدختر هستند.  

این نماینده مجلس همچنی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار صدور دستورات لازم برای تسریع ساخت جاده ترانزیتی خرم آباد-پلدختر، تکمیل راه‌های روستایی و پل های عمرانی که بر اثر سیل ۹۸ تخریب شده و تاکنون احیا نشده اند، شد.

کاظمی با بیان اینکه اجرایی کردن قطعه راه آهن خرم آباد- پل دختر- اندیمشک می‌تواند بخشی از خسارات احداث آزاد راه را جبران کند، گفت: متاسفانه شهرستان پلدختر و معمولان در طرح مسکن ملی دیده نشده وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری این موضوع را صادر کند.

نماینده مردم پلدختر خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: ۹۵۰ خودرو در سیل فروردین ۹۸ خسارت دیده اند اما علی رغم پیگیری های مکرر هیچ اقدامی برای پرداخت خسارت خودروهای آسیب دیده از سیل صورت نگرفته است.  

وی همچنین در تذکری به وزیر نیرو اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان پلدختر در مسیر سیلاب‌های فصلی و مخرب انتظار می رود دستورات لازم برای تخصیص اعتبار به احداث سدهای بن لار، چولهول و زال و تکمیل ایستگاه‌های کشاورزی چرمه و سراب حمام  صادر شود.

 تکمیل دیواره ساحلی شهرستان معمولان، پرداخت خسارت ۲۵۰ هزار هکتار زمینهای کشاورزی پلدختر، تسریع راه اندازی ایستگاههای پمپاژ کشاورزی و بازسازی اماکن ورزشی تخریب  شده رد سیل ۹۸ و افزایش خوراک پالایشگاه پلدختر از دیگر محورهای تذکرات حمید رضا کاظمی بود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سازمان ها پلدختر نفت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان ها پلدختر مجلس شورای اسلامی سازمان ها پلدختر نفت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است