Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مرادی رییس انجمن پارکور ایران با بیان مطلب فوق افزود: حنا احمدی و محمد اکبری ملی پوشان پارکور ایران به ترتیب صاحب مدال های طلا و نقره نخستین دوره مسابقات پارکور نوجوانان قهرمانی آسیا شدند.

رئیس انجمن پارکور افزود: نخستین دوره مسابقات پارکور نوجوانان قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران بیش از بیست و چهار کشور آسیایی برگزار شد و در پایان این مسابقات، حنا احمدی در بخش بانوان با عملکرد خیره کننده خود موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش اسنوپالوتو از فیلیپین مدال نقره را از آن خود کرد و رانیامایشا از اندونزی نیز سوم شد

وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز جان فیلیپ آلوارو از فیلیپین قهرمان مسابقات شد و محمد اکبری ورزشکاران خوش تکنیک کشورمان با اختلاف اندک دوم شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

مرادی که همزمان ریاست اتحادیه پارکور غرب آسیا را نیز به عهده دارد گفت: امیرحسین لنجابی و علی هوشیار دیگر ورزشکاران مستعد کشورمان در این مسابقات که به علت پاندمی کرونا به صورت مجازی برگزار می شد به رتبه های چهارم و پنجم دست یافتند.

نخستین دوره مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا با برنامه ریزی اتحادیه پارکور آسیا و نظارت فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی از ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان ماه برگزار شد.

کد خبر 5348561

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مرادی پارکور قهرمانی آسیا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال لبنان کشتی آزاد لیگ برتر والیبال کاراته دراگان اسکوچیچ مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی بسکتبال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!