Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@15:25:27 GMT

اخبار مشروح ۱۳ چهارشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۸۰۰۲

‍‍‍‍‍‍

تحویل بودجه سال آینده در موعد مقرر، بودجه شرکت‌های دولتی تحویل مجلس شد، عناوین مهم‌ترین اخبار مشروح ۱۳ امروز است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تکلیف امتحانات دانشجویان، برگزاری امتحانات پایان ترم تحصیلی، حضوری، موافقت مجلس، با کلیات طرح مبارزه با قمار و شرط‌بندی اینترنتی، آغاز سومین نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای در پایتخت هند، اعلام آمادگی ایران برای کمک به حل بحران انسانی در افغانستان، دو تصمیم مهم سازمان ملل،تصویب شش قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی؛ و عضویت ایران در کمیته تشعشعات اتمی با وجود مخالفت آمریکا و رژیم صهیونیستی، از دیگر عناوین این بخش خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: اخبار ، مشروح ، 13 ، عناوین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح عناوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز