Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:19:13 GMT

زمان انتظار خودروها در جایگاه‌های CNG یزد صفر است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۸۳۹۱

زمان انتظار خودروها در جایگاه‌های CNG یزد صفر است

ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از تحویل بیش از ۷۴ میلیون متر مکعب گاز طبیعی به جایگاه‌های سوخت CNG استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: با توجه به سهولت دسترسی به CNG مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز نداریم.

«علی اکبر میدانشاهی» در توضیح این خبر گفت: به طور کلی در استان یزد ۴۷ جایگاه CNG درون شهری و بین راهی شامل ۱۴ جایگاه دو منظوره و ۳۳ جایگاه تک منظوره در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد ۲۲ جایگاه در سطح شهرستان یزد و ۲۵ جایگاه دیگر در سطح استان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به تعدد و تراکم جایگاه‌ها عملا صف انتظار خودروها تقریبا به صفر رسیده و استان یزد جزء مناطقی محسوب می شود که با توجه به سهولت دسترسی به CNG مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز ندارد.

وی میزان دقیق گاز تحویلی به جایگاه ها را ۷۴ میلیون و ۵۴۴ هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: این میزان گاز تحویلی در حالی انجام شده که در مدت اخیر در سطح کشور و بالطبع استان یزد با توجه به شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌های رفت و آمد مواجه بوده‌ایم ولیکن با توجه به استقبال مردم از این سوخت پاک و به نسبت ارزان همچنان مصرف گاز به عنوان یک سوخت مورد اطمینان و در دسترس مورد توجه وسایل نقلیه و خودروهاست.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، میدانشاهی در پایان تصریح کرد: این شرکت بر اساس سیاست‌های تدوین شده، گازرسانی به جایگاه‌های سوخت را به عنوان یکی از برنامه های اصلی خود قرار داده است چرا که استفاده از گاز طبیعی به عنوان سوخت خودروها علاوه بر صرفه جویی در مصرف بنزین و ایجاد ارزش افزوده و فرصت های شغلی مرتبط، با توجه به حجم بسیار پایین آلودگی می‌تواند کمک به سزایی در کاهش آلودگی هوا و همچنین صیانت از محیط زیست ایفا کند.

انتهاییام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گاز جایگاه CNG يزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به روند کاهش دما از فردا گفت:از روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه (به‌ویژه پنجشنبه و جمعه) استان تحت تأثیر سامانه بارشی فراگیری قرار خواهد گرفت که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا روز سه شنبه با توجه به عبور موج ضعیفی از فراز استان همراه با ضرایب بالای ناپایداری شاهد رگبارهای پراکنده، وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی نقاط خواهیم بود.

وی افزود: طی روز دوشنبه و سه شنبه با توجه به میزان وزش باد برخاستن گرد و خاک موقت دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه (به‌ویژه پنجشنبه و جمعه) استان تحت تأثیر سامانه بارشی فراگیری قرار خواهد گرفت که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.

سبزه‌زاری اضافه کرد: از فردا روند کاهش دما مورد انتظار است و از ظهر سه‌شنبه تا اواخر چهارشنبه خلیج فارس مواج است.

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته کشاورزی اهواز با ۳۹.۶ و ایذه با ۱۵.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۹.۲ و حداقل به ۲۳.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 748870

دیگر خبرها

  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه