Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت AFC در آستانه دیدار تیم ملی لبنان مقابل شاگردان اسکوچیچ، به شکست‌ناپذیری لبنانی‌ها در خانه خود در ۱۲ بازی اخیر اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درخصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران، در مرحله پایانی دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نوشت: صدرنشین گروه A نخستین امتیازات خود را با تساوی مقابل کره جنوبی از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود مصطفی مطر با وجود مصدومیت شانه بتواند بازی کند؛ هرچند حسن معتوق کاپیتان لبنان به دلیل مصدومیت، غایب این تیم مقابل تیم دراگان اسکوچیچ خواهد بود.

لبنان در ۱۲ بازی گذشته خود در خاک خود، شکستی تجربه نکرده و با پنج امتیاز کمتر از ایران، رتبه سوم جدول گروه A را به خود اختصاص داده است. دراگان اسکوچیچ نیز که مهدی طارمی را به تیم ملی دعوت نکرد، نمی‌تواند از مرتضی پورعلی گنجی، عارف غلامی و علی کریمی به دلیل مصدومیت بهره ببرد.

آخرین تقابل دو تیم به نوامبر سال ۲۰۱۳ بازمی‌گردد که ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. تقابل قبلی لبنان و ایران هم به همان سال بازمی‌گردد که تیم کارلوس کی‌روش با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد.

سایت AFC همچنین اللهیار صیادمنش را یکی از بازیکنانی خواند که باید به عملکرد آنها در دو دیدار پیش رو توجه کرد و درخصوص او نوشت: با دعوت نشدن مهدی طارمی به دو دیدار ایران در دور انتخابی جام جهانی، دریچه‌ای برای یکی از مهاجمان دیگر ایران باز شد تا جایگاه خود را در تیم ملی مستحکم کند و آن هم صیادمنشِ ۲۰ ساله است. بازیکنی که در بسیاری از دیدارها، دروازه رقبای زوریا لوهانسک را گشود و به تیمش برای رسیدن به جایگاه سوم جدول لیگ برتر اوکراین کمک کرد.

صیادمنش که دوران بازی خود را در استقلال آغاز کرد، تنها در دو مسابقه برای تیم ملی ایران به میدان رفته است. با توجه به غیبت طارمی و صدرنشینی ایران در گروه A مقدماتی جام جهانی، اللهیار امیدوار است زمان بیشتری برای بازی مقابل لبنان و سوریه به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا دراگان اسکوچیچ مصطفی مطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد