Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@03:20:57 GMT

«رخ به رخ» با کاپیتان سابق تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۸۵۹۳

«رخ به رخ» با کاپیتان سابق تیم ملی

به گزارش جام‌جم، «رخ به رخ» در قالب یک گفت‌وگو درامای تلویزیونی با اجرای امیرعلی دانایی، این‌بار میزبان مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در جام جهانی 2018 می‌شود. حضور کاپیتان مسعود در برنامه «رخ به رخ» گفت‌وگویی سیال و صمیمانه‌ را رقم می‌زند که این روایت نیز شکلی متفاوت با معاشرت‌های پیشین در این برنامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک شدن به وجوه کمتر دیده شده از مهمان برنامه و تلاش برای ارتباطی بی‌تعارف و صریح با خودِ واقعی افراد یکی از اهداف این برنامه است.  در این برنامه مهمانان از حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و... انتخاب شده‌اند. در تمام بخش‌ها، سوالاتی طراحی شده که هدف آن روبه‌رو شدنِ بدون واسطه با احساسات مختلف آدمی است.

«رخ به رخ» برنامه جدید گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی‌پور است که جمعه ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رخ به رخ امیرعلی دانایی مسعود شجاعی شبکه دو رخ به رخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت رادیو روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش، فردا یکشنبه 16 اردیبهشت ساعت 9:30 صبح از مسجد بلال برگزار خواهد شد. همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 13 تا 14:30 در مسجد بلال خواهد بود.

چند نکته درباره رادیو در 84 سالگی

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می‌کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • (ویدئو) مسعود فروتن؛ اولین کار رنگیِ تلویزیون را من کارگردانی کردم
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش