Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه از عربستان سعودی می‌خواهیم مداخله در امور داخلی لبنان را متوقف کند، تأکید کرد لبنانِ مقاوم، کشور مستقلی است که دنباله روی از هیچ کسی را نمی‌پذیرد.

وی که در مراسم فارغ التحصیلی مدارس امام مهدی (عج) سخن می‌گفت، افزود: ما چند روز با روز شهید فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز، نماد مقاومتی است که نجیب‌ترین رویکرد را روی کره زمین در مقایسه با سایر مقاومت‌ها به نمایش گذاشته است. پیروزی‌ها و موفقیت‌های این مقاومت، جبروت پوشالی اسرائیل را شکست، چهره منطقه را تغییر داد، مستکبران را سردرگم ساخت و آنها را مجبور کرد از سلاح بیشتری علیه ما استفاده کنند. این مقاومت، توطئه‌ها برای ایجاد خاورمیانه جدید را در جنگ تموز (ژوئیه) و جنگ سوریه در سال ۲۰۱۱ خنثی و با مانع مواجه کرد.

شیخ نعیم قاسم درباره بحران فعلی لبنان و عربستان گفت: عربستان، آغازگر مشکل فعلی با لبنان است و ما هیچ خواسته‌ای از ریاض جز متوقف کردن مداخله در امور داخلی کشورمان نداریم.

معاون دبیرکل حزب الله به حوادث الطیونه هم پرداخت و افزود: حزب الله و جنبش امل با برخورد حکیمانه با جنایت حزب «القوات اللبنانیه» از پیش رفتن کشور به سوی سرنوشت نامعلوم جلوگیری کردند. ما خواهان قضاوت عادلانه، شفاف و به دور از هر گونه فشار در این خصوص هستیم.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پارلمانی آتی در لبنان تصریح کرد: برخی‌ها در لبنان به تازگی به خود آمده‌اند تا برای کسب منافع مادی پیش از انتخابات، علیه حزب الله رأی دهند ولی این کار به آنها هیچ کمکی نمی‌کند.

شیخ نعیم قاسم در پایان ضمن انتقاد از کسانی که برای تأثیر بر انتخابات لبنان از سفارت آمریکا پول دریافت می‌کنند، تصریح کرد: حزب الله موافق برگزاری انتخابات در موعد مقرر آن است و ما سخن مردم لبنان و گزینه‌های انتخابی آنها را می‌پذیریم.

کد خبر 5348627

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان شیخ نعیم قاسم عربستان سعودی عراق ایالات متحده امریکا افغانستان مصطفی الکاظمی روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین عربستان سعودی سوریه ترکیه ایران طالبان جو بایدن اتیوپی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی