Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:07:31 GMT

انتقال سی وپنجمین قلب پیوندی از سوی اورژانس کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۰۲۷

انتقال سی وپنجمین قلب پیوندی از سوی اورژانس کشور

به گزارش ایرنا از سازمان اورژانس کشور، امروز(چهارشنبه) در یکی از عملیات هایی که زیر نظر سازمان اورژانس کشور انجام شد، قلب خردسال یک ونیم ساله که به علت خفگی در آب دچار مرگ مغزی شده بود از بندرعباس برای پیوند به بیمارستان قلب شهید رجایی تهران انتقال یافت.

این قلب قرار است به خردسال یک و نیم ساله که با نارسایی قلبی در نوبت پیوند قرار دارد اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علت حساسیت مدت زمان انتقال قلب، برای انتقال از هواپیمای جت فالکون و بالگرد اورژانس بندرعباس و بالگرد اورژانس تهران استفاده شده است.

همچنین کبد و کلیه های اهداکننده جهت پیوند به افراد نیازمند به شیراز منتقل شد.

این سی وپنجمین عملیات موفق سازمان اورژانس کشور برای انتقال قلب پیوندی است.

برچسب‌ها بیمارستان شهید رجایی سازمان اورژانس کشور جراحی قلب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمارستان شهید رجایی سازمان اورژانس کشور جراحی قلب بیمارستان شهید رجایی سازمان اورژانس کشور جراحی قلب سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی