Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:40:36 GMT

امنیت ایران مورد غبطه ابرقدرت های جهان است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۲۳۲

امنیت ایران مورد غبطه ابرقدرت های جهان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری بعد از ظهر امروز چهارشنبه ضمن دیدار با جمعی از خانواده شهدا در استان خوزستان با تأکید بر اینکه یاد و خاطره شهدا فراموش‌نشدنی و ماندگار در اذهان ملّت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، گفت: شهدا با ایمانی راسخ و تکیه‌بر معنویات و اخلاقیات از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی از شعائر دینی پاسداری کرده و با شایستگی تحسین‌برانگیز جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا را مظهر پایمردی، ایثارگری، ولایتمداری و دین‌داری معرفی کرد و افزود: تکریم و خدمت به خانواده‌های شهدا که بی‌منت و مخلصانه عزیزان خود را در راه انقلاب و اعتلای اسلام هدیه دادند، افتخاری مقدس و ارزشمند است.

وی در ادامه عزت، تعهد و اخلاص را از ویژگی‌های بارز خانواده‌های معظم شهدا عنوان کرد و گفت: صبر و بردباری این افراد پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این جایگاه، جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدرشناس آن باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت کشور مرهون خون پاک شهداست افزود: شهدا انسان‌هایی وارسته‌ای بودند که با نثار خون پاک خود حریت و آزادگی را به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم ادامه‌دهنده واقعی راه آنان بوده و از آرمان‌های مقدس این عزیزان پاسداری کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت و آرامشی که امروز بر ایران اسلامی حاکم و مورد غبطه ابرقدرت‌های جهانی بوده و ثمره جان‌فشانی، پایمردی، ایثارگری و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است، اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت هستند.

وی تصریح کرد: شهدا با شهادت خود سهم خود را در استقرار امنیت در جامعه اسلامی ایفا کردند و اکنون وظیفه تک‌تک آحاد جامعه است که در این راستا بکوشند و با ادامه راه شهیدان و پیروی از ولایت‌فقیه سهم خود را ایفا کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: شهادت هدیه خاص خداوند به بندگان صالح است، هدیه‌ای که موجب زندگی ابدی شهیدان در جوار رحمت الهی می‌شود.

به گزارش مهر، خانواده شهید «مالک رسولی نیک» که در اغتشاشات اخیر خوزستان مورد اصابت گلوله اغتشاشگران و نیز خانواده‌های شهیدان «سجاد دالمن» و «مهدی آزمون» که به هنگام گشت زنی مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، توسط فرمانده ناجا مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 5348680

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری نیروی انتظامی شهدا ابادان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه بارش باران شیوع کرونا عکس استانها ایلام اردبیل سنندج صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه نماز سیاسی-عبادی جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ که در مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق توسط نیرو‌های مسلح، اثبات ظهور قدرت ایران در عرصه نظامی در جهان بود.


وی افزود: در این عملیات تنبیهی، هیمنه اسرائیل توسط موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی شکسته و این اتفاق بزرگ در تاریخ ماندگار خواهد شد.


حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: این حرکت بزرگ که آوازه آن در جهان پیچید، علاوه بر خوشحالی و احساس امنیت مردم، لرزه بر اندام دشمنان ایران و اسلام انداخت.


خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه مهم‌ترین مولفه‌ای که می‌تواند دشمن را به عقب براند، رسانه قوی است، اضافه کرد: قدرت رسانه برای مقابله با توطئه‌های دشمن می‌تواند از موشک هم قوی‌تر باشد.


وی اضافه کرد: اگر می‌خواهید عملکرد اسلام در دنیا را مشاهده کنید، باید به زندگی حضرت امیرالمومنین علی (ع) نگاه کنید.


امام جمعه اهواز حجاب در جامعه را مسئله‌ای بسیار مهم دانست و گفت: نیرو‌های انتظامی درحال اجرای طرح نور در زمینه چوشش حجاب است که طرحی قابل تقدیر است و همه نهاد‌ها و مردم باید در کنار نیروی انتظامی خدمت رسانی کنند تا بتوانیم فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.


حجت الاسلام موسوی فرد بر استمرار تذکر لسانی درخصوص پوشش مناسب و حجاب تاکید کرد و افزود: روش‌های مناسب برای نهادینه کردن حجاب و پوشش مناسب زن ایرانی باید در جامعه اجرایی شود.


وی یکی دیگر از مطالبه‌های مهم مردم از نیروی انتظامی را تقویت گشت‌های امنیتی برای مقابله با سرقت عنوان کرد و ادامه داد: امنیت و آسایش حق مردم است و دستگاه‌های اجرایی مربوط باید در این زمینه وظایف خود را انجام دهند و در کنار نیروی انتظامی باشند.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه خطاب به مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان وظیفه دارند مشکلات مردم را بشنوند و برای رفع آنها تلاش کنند.


حجت الاسلام موسوی فرد افزود: مسئولان باید در زمینه تحقق شعار سال گزارش عملکرد واقعی خود را به مردم ارائه دهند.

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند