Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:24:44 GMT

۲۰ میلیارد ریال طلای سرقتی در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۲۶۸

۲۰ میلیارد ریال طلای سرقتی در کرمان کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یداله حسن‌پور در تشریح این خبر افزود: در پی چند فقره سرقت طلا از منازل، تحت پوشش مامور در سطح شهر کرمان، کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی با کار شبانه روزی به سرنخ هایی دست یافتند.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت عاملان این سرقت ها را که اعضای یک باند چهار نفره بودند، شناسایی و طی رصد اطلاعاتی فعالیت آنها، متهمان را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسن پور در خصوص شگرد سارقان تصریح کرد: متهمان در ساعات قبل از ظهر که اطمینان حاصل می کردند فقط خانم خانواده در منزل حضور دارد با عنوان مامور و با ادعای اجرای حکم بازرسی وارد منزل می شدند و سپس با توسل بزور و تهدید با چاقو اقدام به سرقت طلاجات، زیور آلات و وسایل گران قیمت و کم حجم و قابل حمل می کردند.

 وی گفت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به هفت فقره سرقت به عنف طلا و وسایل گرانبهای منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با بیان معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی، عنوان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقا احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان خواست از افرادی که تحت پوشش مامور به درب منزل رجوع می کنند حتما کارت شناسایی درخواست کرده و موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

برچسب‌ها کرمان سرقت نیروی انتظامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سرقت نیروی انتظامی کرمان کرمان سرقت نیروی انتظامی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، مأموران پلیس به بررسی این موضوع پرداختند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بررسی دوربین‌ها مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه بوده با همدستی دو نفر دیگر، نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

سرهنگ ضرونی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

کد خبر 6089985

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان