Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قنبری ظهر چهار شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان شمالی اظهار کرد: تا یکسال آینده میدان عرضه دام استان باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار گفت: احداث میدان عرضه دام از جمله پروژه‌هایی است که اگر دستگاه‌های اجرایی متولی همکاری نداشته باشند اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه احداث میدان عرضه دام یکی از ضرورت‌های استان است، تصریح کرد: اعتبارات لازم برای زیرساخت‌های این پروژه باید اختصاص یابد تا احداث آن به چندین سال آینده موکول نشود.

قنبری در خصوص اهمیت جایگاه آموزش‌های کارآفرینی برای سربازان نیز گفت: اگر بیشتر این آموزش‌ها در حوزه کشاورزی و دامداری و به صورت دقیق و به درستی انجام شود به دلیل زود بازده بودن، اتفاقات خوبی برای این حوزه شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5348738

منبع: مهر

کلیدواژه: دامداری واحدهای دامداری استانداری خراسان شمالی محمود قنبری ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه بارش باران شیوع کرونا عکس استانها ایلام اردبیل سنندج صفحه اول روزنامه های استان ها میدان عرضه دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر شنبه در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع خراسان شمالی که در سالن شهید علیدخت بجنورد برگزار شد، گفت: زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند لذا حضور، اعمال و کردار زائران بیانگر شخصیت آن‌ها است.

وی در ادامه افزود: آموزش‌های زائرین قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آن‌ها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و اظهار کرد: در این کنگره که از سراسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع جایگاه و فرهنگی اعمال خود را انجام می‌دهند.

حسین‌نژاد بیان کرد: تمام زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آئین‌ها به زائران خواهد داد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد، بر داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد خبر 6096356

دیگر خبرها

  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟