Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@21:10:07 GMT

اسکوچیچ: تیم ملی متعلق به یک بازیکن خاص نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۶۴۹

اسکوچیچ: تیم ملی متعلق به یک بازیکن خاص نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار با لبنان اظهار داشت: از اهمیت بازی فردا باخبر هستیم و این بازی برای هر دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است. برای بازی فردا آماده‌ایم و متمرکز هستیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را از بازی فردا بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم بازی آسانی نداریم و برای تیمِ لبنان احترام خاصی قائلیم.

وی افزود: می‌دانیم لبنانی‌ها سازماندهی خوبی دارند و در بازی‌هایی که در این گروه از خود نشان دادند، برای حریفان بازی‌های سختی رقم زدند. از کیفیت خودمان هم آگاه هستیم و مطمئن هستیم می‌توانیم با حداکثر تلاش نتیجه خوبی از این زمین بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عدم دعوت مهدی طارمی به اردوی این تیم یادآور شد: تیم ملی ایران به همه تعلق دارد و متعلق به یک مربی یا بازیکن خاص نیست. مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و ما به او نیاز داریم، اما ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام می‌گذاشتیم.

اسکوچیچ درباره اینکه تیم ملی ایران در صدر جدول گروه A قرار دارد و چقدر شانس و احتمال می‌دهد تیمش با موفقیت این مسیر را برای حضور در جام جهانی ادامه بدهد، گفت: اکنون نمی‌خواهم درباره انتقادات صحبت کنم، اما نشان دادیم کیفیت لازم را داریم. تمرکزمان روی هر بازی است که در پیش داریم و می‌دانیم با کیفیت‌مان می‌توانیم این مسیر را با موفقیت به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118036 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم

سرمربی ازبکستان از تقابل با ایران حرف زد.

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: ما می خواهیم در بازی فردا مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها به هدفمان برسیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت:

ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت:

همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت:

متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم