Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ساختمانی عمران مسکن اطلس طوس بهترین شرکت خدمات نوین مهندسی فروش پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی است.

به گزارش برنا، این روزها در پی پیشرفت علم و صنعت تغییرات بسیار چشمگیری در کسب و کارها و صنایع مختلف ایجاد شده است. صنعت ساختمان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صنایع کشور از این سیر تغییر و تحول دور نمانده و دچار تغییرات بسیار گسترده و قابل توجهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صنعت ساختمان استراتژی‌ها و مباحث بسیار گسترده‌ای مطرح می‌شود که هر کدام جای ساعت‌ها بحث و هم اندیشی دارد. امروزه خدمات مهندسی در مبحث ساختمان اهمیت بسیار ویژه‌ای یافته است و تمام این خدمات در راستای بهبود روابط بین مشتریان و کارفرمایان و سودآوری برای طرفین و در نهایت بهبود سرعت گردش مالی کشور از سوی متخصصین آن ارائه می‌گردد. مهندسی فروش املاک و مستغلات. تهاتر. بهره برداری در صنعت ساختمان از جمله مهم‌ترین مبانی پیشرفت این حوزه است. در ادامه بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات مهندسی فروش املاک و مستغلات. تهاتر. بهره برداری را معرفی می‌کنیم.

قبل از این که به معرفی شرکت خدماتی و متخصص مهندسی فروش املاک و مستغلات. تهاتر. بهره برداری بپردازیم، بهتر است با این خدمات مهندسی و لزوم و اهمیت آن‌ها در صنعت ساختمان آشنا شوید. در ادامه هر کدام از این خدمات تخصصی را به اختصار معرفی کرده و مزایای آن را شرح می‌دهیم.

مهندسی فروش املاک و مستغلات

مستغلات در لغت به معنای املاکی مانند زمین، خانه یا واحدهای مسکونی و تجاری است.‌ از آنجا که این روزها مشتریان ترجیح می‌دهند از یک مشاور املاک حرفه‌‌ای با فن بیان قوی خرید کنند، مهندسی فروش املاک اهمیت بسیاری می‌یاید. بسیاری از افراد مهندسی فروش را یک تکنیک یا استراتژی برای فروش بهتر و بیشتر می‌دانند، در حالی که این تعریف اشتباه است. می‌توان مهندسی فروش املاک را فرآیندی دانست که در آن متخصصین این حوزه تلاش می‌کنند بین نیازهای مشتری و ویژگی‌های پروژه تعامل و تطابق برقرار کنند. به بیان ساده‌تر در مهندسی فروش قبل از طراحی و استارت پروژه، نیاز مشتری در نظر گرفته می‌شود و پروژه بر مبنای رفع نیاز مشتریان طراحی و اجرا می‌شود. به این صورت که قبل از شروع کار یک تحقیقات جامع در خصوص نیازهای مشتری در آینده و سلیقه جامعه هدف صورت می‌گیرد و ویژگی‌های پروژه بر اساس اطلاعات به دست آمده در طرح تنظیم و اجرا می‌شود.

ایجاد وجه اشتراک بین نیازهای مشتری و ویژگی‌های پروژه در صنعت ساختمان با در نظر گرفتن شرایط امروزی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در صورتی که در فروش هر واحد از پروژه شما، نیاز مشتری مد نظر قرار داده شود، روابط مستحکم و قابل اعتمادی بین شما به عنوان کارفرما و مشتریان برقرار می‌شود که نتیجه آن سودآوری دو طرفه است. به این نکته نیز توجه کنید که فروش با مهندسی فروش کاملاً متفاوت است. در مبحث فروش در واقع کارفرما یا صاحب ملک به دنبال یک مشتری برای ملک خود می‌باشد و برای او رفع نیاز مشتری اهمیتی ندارد. به عبارتی این کارفرما به دنبال یک مشتری است که ملک خود را با تمام نقاط قوت و ضعفی که دارد، به او بفروشد. این در حالی است که در مهندسی فروش، ملاک رفع نیاز مشتری است و پروژه به شکلی اجرا و بهره برداری می‌شود که صد در صد مطابق میل و سلیقه مشتری باشد.

تهاتر

در مبحث مهندسی فروش املاک و مستغلات. تهاتر. بهره برداری وجود نقدینگی کافی یا عدم وجود آن برای صاحبین پروژه یا خریداران آن بسیار حائز اهمیت است. تهاتر دقیقاً به این مسئله اشاره دارد. تهاتر در واقع معامله‌ای است که در آن ابزار معاملاتی مانند پول مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. می‌توان تهاتر را معادل تکنیک کالا به کالا معنی کرد. این روزها افزایش وحشتناک تورم و ترس مردم از بی ارزش شدن پول و دارایی‌های نقدی سبب شده افراد تمام نقدینگی خود را به املاک تبدیل کنند. گذشته از آن کمبود پول نقد در بازار سبب رونق استفاده از مهندسی تهاتر شده است. این تکنیک در صنعت ساختمان رونق بیشتری گرفته است و می‌توان آن را در بخش‌های مختلفی از این صنعت استفاده کرد. به عنوان مثال صاحبین پروژه در ازای دریافت محصولات و مصالح ساختمانی به طرف قرارداد خود یک یا چند واحد از پروژه را اعطا می‌کنند یا این که مهندسین ساخت و ساز در ازای اجرت کار خود یک واحد با متراژ مشخص دریافت می‌کنند.

علاوه بر این‌ها می‌توان از تهاتر برای فروش و تبدیل دارایی‌های ملکی استفاده کرد. در کل تهاتر در صنعت ساختمان زمانی اهمیت پیدا می‌کند که گردش پول کند شده یا نقد کردن املاک فاخر و گسترده سخت باشد. به هر حال این سیستم مبادله سبب می‌شود که پروژه‌های ساختمانی در تأمین مالی دچار مشکل نشوند. این نکته را فراموش نکنید که تهاتر یک امر تخصصی و مهندسی شده است و برای استفاده از چنین خدماتی باید از متخصص آن کمک بگیرید.

مهندسی بهره برداری

در دنیای مدرن امروزی مهندسی فروش املاک و مستغلات. تهاتر. بهره برداری نقش بسیار مهمی در توسعه پایدار صنعت ساختمان دارد. خدمات مهندسی بهره برداری شامل تمام فعالیت‌های مربوط به طراحی، ساخت، بازاریابی، فروش و تحویل ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری به بهترین شکل ممکن می‌باشد. در واقع مدیریت بهره برداری تمام امور معماری، مهندسی، تجاری، بازاریابی و خدمات دیگر مرتبط با صنعت ساخت و ساز را با یکدیگر هماهنگ می‌کند. خدمات مهندسی معماری نقش مستقیم و بسیار مهمی در سودآوری پروژه‌های مختلف دارد. تیم بهره برداری از تیم سازنده پروژه جدا است. بنابراین نه تنها در اجرا و به پایان رساندن پروژه اختلالی ایجاد نمی‌کند، بلکه با هوشمندی سودآوری سرمایه گذاران را تضمین می‌کند. این خدمات بر اساس تغییرات گسترده در صنعت ساختمان با هدف ساخت و ساز زیبا و ماندگار ارائه می‌شود و مشتریان این خدمات غالباً سرمایه گذاران قدرتمند و صاحبین املاک لوکس و فاخر هستند.

شرکت عمران مسکن اطلس طوس

گروه ساختمانی عمران مسکن اطلس طوس بهترین شرکت خدمات نوین مهندسی فروش پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی است. این شرکت در راستای کمک به پروژه‌های مختلف در تلاش است راهکارهای مدیریتی باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت تخصصی از اساتید، مهندسین و کارشناسان امین، باتجربه و کارآمد تشکیل شده است که نه تنها نیاز سرمایه گذاران مختلف ساخت و ساز را رفع می‌کنند، بلکه در صنعت ساختمان کشور نیز نقش مؤثر و مثبتی دارند. برای دریافت خدمات مهندسی فروش املاک و مستغلات. تهاتر. بهره برداری کافی است از طریق لینک زیر وارد سایت شرکت عمران مسکن اطلس طوس شوید.

http://Www.atlastos.com

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهندسی فروش مهندسی فروش املاک صنعت ساختمان خدمات مهندسی بهترین شرکت نیاز مشتری ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در بستر اقتصادی کنونی کشورها، «دانش» حرف نخست را می‌‌‌زند و در این راستا اقتصادهایی موفق هستند که درآمد خود را به دانش گره زده باشند و با فناوری های روز دنیا در مسیر تولید تا بازارهای جهانی در حال رقابت باشند.

استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان در هر صنعتی می‌تواند سبب ایجاد بهره‌‌‌وری و ارزش‌‌‌افزوده بیشتر آن صنعت شود. البته این  توان و ظرفیت در صنعت فولاد کشور هنوز فراگیر نشده است. کارشناسان و فعالان این صنعت بر این باورند که  از این پس آنچه در زنجیره فولاد می‌تواند عامل توسعه و بالندگی شود، ایجاد دانش است ؛ علمی که با هوشمندسازی می تواند ارتقای تولید را در زمینه‌های رقابت با سایر محصولات در بازارهای جهانی رقم بزند.

زمینه اعتماد به دانش‌‌‌بنیان‌ها فراهم شود

موضوع  اعتماد به مشارکت با شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان در زنجیره صنعت فولاد، بحثی است که هنوز به طور کامل اجرایی نشده و تردید های زیادی را در زمینه این نوع همکاری ها ایجاد کرده است. در حالی که اگر حمایت‌‌‌های مشخصی از این شرکت‌ها صورت گیرد،  شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان با سرعت بیشتری می‌توانند رشد و توسعه پیدا کنند و مسیر بالندگی خود را در پیش بگیرند.  

در همین رابطه حسین وجودی یزدی مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران درگفت‌وگو با آنا به شرایط همکاری با شرکت های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: برای توسعه در مراکز خدماتی فولاد ایران هدف‌گذاری‌هایی طراحی و با توجه به برنامه ریزی‌ها در حال اجراست. البته  با توجه به سیاست‌های تعیین شده و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان در تلاش برای کاهش ماشین آلات مستقر در مراکز خدمات فولادی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد:‌ سیاست‌ها به سوی افزایش ماشین آلات نو و تکنولوژی هدایت شده است. در همین راستا ما با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش کرده ایم تا دو دستگاه از مدار خدمت خارج شده خود را اورهال کنیم و به چرخه کار باز گردانیم.

وجودی ادامه داد: در این راستا با یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید و نصب بلانک به تفاهم رسیده ایم و در ادامه دو دستگاه دیگر نیز برای تکمیل سیستم برش‌کاری نصب خواهد شد که این خدمت توسط شرکت دانش‌بنیان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت فولادی با تاکید بر اینکه برای توسعه صنعت فولاد ایران، با توجه به برنامه ریزی‌، هدف‌گذاری‌هایی  تبیین و در حال اجراست، گفت: البته با توجه به سیاست‌های تعیین شده و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان در تلاش برای کاهش به‌کارگیری ماشین آلات مستقر در مراکز خدمات فولادی و پیاده‌سازی سیستم بهره‌وری در مدیریت هوشمندسازی این صنعت هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان