Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مشاوره  جهت سرمایه‌گذاری، روش‌های تأمین مالی، ارائه طرح‌های توجیهی اقتصادی و فنی و همچنین در نظر گرفتن کالاهای تهاتری به منظور مهندسی فروش املاک و مستغلات ،تهاتر و بهره برداری دارای اهمیت خواهد بود. ما در این مقاله قصد معرفی مهم‌ترین خدمات شرکت عمران مسکن اطلس طوس را داریم که با دارا بودن کارشناسان ویژه و با تجربه به خوبی توانایی ارائه خدمات در بخش پروژه‌های تجاری و چند منظوره، مسکونی یا اداری را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش‌های تأمین مالی برای پروژه‌ها

پر واضح است که تأمین مالی برای اجرای کلیه‌ی پروژه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. اما همان طور که می‌دانید انجام چنین کاری، سختی‌های خاص خودش را دارد و چه بسا کارفرمایان در نیمه‌های راه پروژه‌ها به دلیل کسری بودجه از ادامه دادن باز می‌مانند. اما بکارگیری از شرکت عمران مسکن اطلس طوس که مهندسی فروش املاک و مستغلات ، تهاتر ، بهره برداری از پروژه‌ها را بر عهده دارد، به خوبی می‌تواند تأمین مالی پروژه‌ها را بر عهده بگیرد. در ادامه به برخی از روش‌های تأمین مالی از سوی این شرکت اشاره خواهیم کرد:

تأمین اعتبار بوسیله‌ی سرمایه‌های خارجی: کشورهای در حال توسعه مانند ایران، با چالش‌های زیادی برای پیگیری پروژه‌های عمرانی روبرو هستند که تأمین مالی یکی از مهم‌ترین آنهاست که استفاده از سرمایه‌های خارجی که به دو شکل استقراضی یا سرمایه‌گذاری خواهد بود، می‌تواند کمک کننده باشد. گفتنی است که روش استقراضی به چندین مورد مانند فاینانس، ریفاینانس، یوزانس و اعتبار خرید تقسیم‌بندی می‌شود که هر کدام از این روش‌های تأمین مالی شرایط بخصوصی دارد. ضمن این که سرمایه‌گذاری مستقیم نیز با ورود یک سرمایه‌گذار به جهت تأمین شرایط مالی انجام می‌شود. ضمناً اگر در شرایط رکود نیاز به تأمین مالی وجود داشته باشد، احتمالاً استفاده از روش تهاتر می‌تواند بهترین تصمیم باشد. به طور کلی در مهندسی فروش املاک و مستغلات ، تهاتر، بهره برداری تأمین مالی از جمله بخش‌های مهمی است که توسط شرکت عمران مسکن اطلس طوس به خوبی به کارفرمایان ارائه می‌شود. مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری

مشاوره قبل از سرمایه‌گذاری از اهمیت بسزایی برخوردار است. همان طور که می‌دانید با توجه به قوانین و رویه‌های غیرشفاف در کشور، احتمال نیمه‌کاره ماندن پروژه‌های مسکونی، ساختمانی یا اداری به بالاترین حد ممکن رسیده است. بنابراین مهم است که قبل از سرمایه‌گذاری در یک پروژه و همچنین در نظر گرفتن راه‌های تأمین مالی، توسط افراد خبره راهنمایی شوید. در این میان بکارگیری شرکت عمران مسکن اطلس طوس با استفاده از برجسته‌ترین مشاوران به خوبی می‌تواند افراد را برای آمادگی بیشتر به جهت به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی کمک کند. ضمن این که مهندسی فروش املاک و مستغلات،تهاتر و بهره برداری در انواع پروژه سبب شده است که گروه تخصصی صنعت ساختمانی ایران به ارائه خدمات دیگر مانند موارد زیر بپردازند:

بررسی ریسک‌های اجرای پروژه‌ها. ارائه بهترین ایده‌ها جهت سرمایه‌گذاری. در نظر گرفتن بهترین راه‌های تأمین مالی. بررسی نحوه‌ی دریافت تسهیلات بانکی (داخل یا خارج).

طرح توجیهی فنی و اقتصادی

برای این که تأمین مالی با سرعت بیشتری انجام شود، نیاز به یک امکان‌سنجی کاملاً دقیق است. در واقع بررسی طرح توجیهی با مشخص کردن منابع مورد نیاز و همچنین شرایط درآمدی یک پروژه به سرمایه‌گذاران یا بانک‌ها کمک می‌کند تا تصمیم بهتری در خصوص مشارکت در پروژه‌ها اتخاذ کنند. به طور کلی طرح توجیه فنی در سه بخش اجرا می‌شود که ابتدا به مطالعات بازار اختصاص پیدا می‌کند و در وهله‌ی بعدی مطالعات بازار است که کار را تا حد زیادی پیش خواهد برد و در نهایت نیز بررسی و مطالعات مالی انجام خواهد شد.

گفتنی است که در خلال چنین مطالعاتی به موضوعاتی همچون وضعیت بازار، میزان سرمایه‌گذاری، ظرفیت تولید، ابزارهای در دسترس، محصولات و ماشین‌آلات مورد نیاز، مشخصات محصول و مواردی از این دست پرداخته می‌شود و هر چه فعالیت‌های در این حوزه توسط افراد خبره‌تری انجام شود، نتایج بهتری خواهد داشت. ضمناً شرکت عمران مسکن اطلس طوس با مهندسی فروش املاک و مستغلات ،تهاتر و بهره برداری و با در نظر گرفتن مطالعات فرصت، مقدماتی و فنی امکان سنجی و همچنین تخمین بازار به کارفرمایان در پروژه‌های عمرانی یاری خواهد کرد.

کالاهای تهاتری

یکی دیگر از برنامه‌های شرکت عمران مسکن اطلس طوس تبادل کالا برای به سرانجام رساندن پروژه‌های مختلف است. در واقع این شرکت که در حال حاضر با تولیدکنندگان صنایع مختلف مانند فولاد، استیل، آهن و مواردی از این دست همکاری می‌کند، به جهت اتمام پروژه‌های ساختمانی به ارایه خدمات کالاهای تهاتری می‌پردازد. روش‌های همکاری در این نوع فعالیت به صورت نقدی، ضمانت بانکی معتبر، ترهین املاک و تهاتر خواهد بود که نتیجه‌ای جز تأمین کالاهای مورد نیاز کارفرمایان در بر نخواهد داشت. به طور کل این گونه می‌توان بیان کرد که اگر شرکت با کمبود نقدینگی در ادامه پروژه مواجه شود بهترین کار انجام تهاتر یا مبادله‌ی پایاپای است. در این صورت پروژه از لحاظ مالی تأمین خواهد شد و انجام پروژه به تعویق نخواهد افتاد. به طور کلی متخصصان شرکت اطلس طوس در حوزه‌های مختلف به ارائه خدمات مشغول هستند که کیفیت آنها برای بسیاری از کارفرمایان به اثبات رسیده است.

خدمات پروژه‌های مختلف مسکن با استفاده از شرکت عمران مسکن اطلس طوس

حال برای این که بتوانید از خدمات گسترده‌ی تیم تخصصی شرکت عمران مسکن اطلس طوس استفاده کنید، باید با مشاوران این تیم در تماس باشید. گفتنی است که این تیم تخصصی با دارا بودن افراد باتجربه و با دانش به خوبی می‌تواند در زمینه‌های مختلف به ارائه خدمات بپردازد. در واقع از جمله خدمات این تیم می‌توان به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری، مشاوره در خصوص بهره‌برداری انواع مجتمع، مدیریت برندینگ، ارائه خدمات جعاله سرمایه‌گذاری، برنامه ریزی جهت ساخت و راه‌اندازی مراکز مختلف و مواردی از این دست اشاره کرد.

همچنین تیم تخصصی شرکت اطلس طوس که مهندسی فروش املاک و مستغلات . تهاتر . بهره برداری را بر عهده دارد، تا کنون توانسته است که پروژه‌های مختلفی را به سرانجام برساند و ضمناً در تأمین مالی پروژه‌ها نیز موفقیت‌های خوبی بدست آورده است. حال اگر در حال حاضر شما هم نیاز به چنین خدماتی دارید، کافی است که با استفاده از راه‌های قرار داده شده با مشاوران تیم تخصصی شرکت اطلس طوس تماس بگیرید.

Www.atlastos.com

کد خبر 1571767

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • الزام ثبت قرار داد در سامانه خودنویس
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی