Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:45:54 GMT

امام جمعه ساوه: عنصر راهبری در اصحاب رسانه تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۸۳۵

امام جمعه ساوه: عنصر راهبری در اصحاب رسانه تقویت شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «جعفر رحیمی» روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه گفت: فاصله بین حق و باطل ناچیز است و در همین راستا اصحاب رسانه باید این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.  

وی بیان کرد: خبرنگاران باید راهبر و راهور باشند و در مسیر حل مشکلات و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند لذا انتقاد منصفانه از عملکرد مسئولان نیز نکته حائز اهمیت است که باید مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ساوه عنوان کرد: امروز به برکت ولایت، کشور امنیت دارد و اصحاب رسانه نیز باید همگام با دیگر مسئولان در صف نخست ولایت پذیری بایستند و در راستای ارتقای وحدت و امنیت ملی تلاش کنند.

رحیمی بیان کرد: خبرنگاران باید به دور از حزب و جناح، روشنی بخش مسیر معرفت در جامعه باشند و در این زمینه تریبون نماز جمعه نیز از اصحاب رسانه حمایت خواهد کرد.

وی خواستار رفع مشکلات خبرنگاران به خصوص در زمینه بیمه و همچنین تلاش برای ایجاد یک ساختار و تشکل صنفی ویژه اصحاب رسانه شهرستان ساوه شد.

۱۰ خبرگزاری و پایگاه خبری در ساوه فعال هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: براساس آمارها در شهرستان ساوه ۱۱ چاپخانه صنعتی، ۳۲ چاپخانه دیجیتال و ۳۰ کانون آگهی تبلیغاتی فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس دانشی» بیان کرد: در مجموع ۱۶ نشریه در سطح شهرستان مجوز دارند که به دلیل مشکلات اقتصادی و به ویژه شیوع ویروس کرونا در حال حاضر تنها پنج نشریه چاپ می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: ۱۰ خبرگزاری و پایگاه خبری و همچنین ۶ کانال خبری در شهرستان فعال هستند که مسائل و مطالبات مردمی را پیگیری می‌کنند.

وی ضمن گلایه از مسئولان شهرداری در مورد عدم اجرای تعهدات در زمینه ساخت سینما، گفت: امیدواریم با پیگیری مدیران شاهد سرعت‌بخشی به این پروژه باشیم چرا که شهرستان ساوه ظرفیت ویژه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر دارد.

در این جلسه مقرر شد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه با همراهی مسئول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی این شهرستان به عنوان نماینده اصحاب رسانه بررسی‌های لازم را برای ایجاد خانه مطبوعات ویژه خبرنگاران ساوه و زرندیه انجام دهند و مراتب را به استان منعکس کنند تا در این زمینه تصمیم گیری شود.

در پایان این جلسه، حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین «جعفر رحیمی» به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه ابلاغ شد.

برچسب‌ها ساوه خبرنگار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه خبرنگار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه خبرنگار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان